fot. materiały prasowe Bolt
Bolt, największy operator mikromobilności w Europie nieustannie podejmuje działania, które poprawiają bezpieczeństwo przejazdów na hulajnogach elektrycznych. Dlatego w tym roku, po raz kolejny hulajnogi elektryczne Bolt będą wyłączone w Sylwestra, aby zapewnić bezpieczeństwo samym użytkownikom, ale też i innym uczestnikom ruchu na drodze czy chodnikach. W związku z planowaną przerwą, hulajnogi zostaną wyłączone w nocy z niedzieli (31 grudnia) na poniedziałek (1 stycznia) od godz. 21:00 do godz. 9:00 rano.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
– Wyłączamy w Sylwestra nasze jednoślady z użytku w trosce o bezpieczeństwo nie tylko użytkowników hulajnóg, ale także innych uczestników ruchu czy pieszych. Sylwester to czas, gdy wielu z nas bawi się i przemieszcza po mieście. Nie chcemy, żeby ktokolwiek uległ w tym czasie wypadkowi. Dlatego zdecydowaliśmy, że wszystkie hulajnogi zostaną wyłączone w nocy z niedzieli na poniedziałek, od godz. 21:00 do godz. 9:00 rano. W tym czasie nie będzie możliwości ich wypożyczenia — mówi Bartosz Małecki, Senior Operations Manager, Bolt Rentals w Polsce.
Hulajnogi w okresie jesienno-zimowym
Flota hulajnóg elektrycznych Bolt w niektórych miastach jest dostępna przez cały rok, chociaż w okresie zimowym liczba pojazdów jest ograniczana. Aby zapewnić bezpieczeństwo użytkowników, zespół Bolt cały czas monitoruje warunki drogowe i odpowiednio reaguje. Jeśli pogoda może uniemożliwiać bezpieczną jazdę na hulajnodze, to operator może podjąć decyzję o czasowym wyłączeniu możliwości wypożyczenia hulajnóg, np. na 1-2 dni.
***
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Bolt ma ponad 150 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.
Więcej informacji: www.bolt.eu
Zdjęcie główne: materiały prasowe Bolt