TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Human Signs i Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! nagrodzeni brązowym Spinaczem

Podczas tegorocznej edycji „Złotych Spinaczy” Agencja Human Signs wraz z Fundacją Rak'n'Roll. Wygraj Życie! otrzymały brązową statuetkę w kategorii „Event społeczny” za realizację wyprawy rowerowej osób po nowotworze – „Rolling2Zwrotnik”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-04

– Skuteczne planowanie strategii komunikacji, szczególnie w kampaniach społecznych, nie jest prostym zadaniem. Cel, który nam przyświecał, był największym motorem do działania. Priorytetem zespołu z działu Healthcare & Education było nagłośnienie, że wyprawa Rolling2Zwrotnik, to nie tylko pomysł na dodanie sił i motywacja do zdrowienia dla osób w trakcie choroby, ale też sposób na pokazanie społeczeństwu, że przez raka można przejść i ruszyć w dalsze życie. Udało się to zrealizować, a ta nagroda jest tego dowodem – powiedziała Ewa Król Sawicka, managing partner Agencji Human Signs.

Human Signs to marka działająca na rynku PR i komunikacji marketingowej od maja 2020. Stworzyły ją agencje Futurama Communications Intelligence i Konkret PR.

Motto Agencji brzmi: W centrum naszego działania jest człowiek. Dlatego wykorzystując narzędzia komunikacji marketingowej nie zapominamy, dla kogo to robimy.

Fundacja Rak’n’Roll. Wygraj Życie! zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych. Pomaga przechodzić przez raka: leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. Tworzy programy, które są odpowiedzią na luki w systemie, a dotyczą potrzeb chorych i ich bliskich. Wobec rosnącej skali problemu, utrudnia życie rakowi. Działa na rzecz zdrowych wyborów, zachowań i otaczania siebie troską na co dzień.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Złote Spinacze, konkurs organizowany przez Związek Firm Public Relations. Podczas XVIII edycji konkursu jury przyznało: 21 Złotych, 32 Srebrne oraz 26 Brązowych Spinaczy, w łącznie 33 kategoriach konkursowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing