Na kilka dni przed premierą czwartego sezonu „Westworld”, HBO postanowiono zorganizować działania w przestrzeni miejskiej, obok których nie da się przejść obojętnie. Na Manhattanie pojawiły się humanoidy, które zastąpiły baristów przy charakterystycznych wózkach z kawą i jedzeniem. Aby sytuacja wydawała się jeszcze bardziej realna, HBO nawiązało współpracę z lokalnymi markami, w tym Magnolia Bakery, Sigmund’s Precles i Joe Coffee, aby klienci mogli kupić w tych punktach swoje ulubione jedzenie i napoje.
Zobacz również
Na wydawanych papierowych kubeczkach pojawiały się hasła, które padały z ust postaci występujących w serialu. Oprócz tego na kubkach znajdą się kody QR, które odblokowują ekskluzywną treści z nadchodzącego sezonu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Przypominamy, że fabuła produkcji opowiada futurystycznym parku rozrywki, który zamieszkany jest przez posiadające sztuczną inteligencję „hosty”. W czwartym sezonie zobaczymy nowe światy, a jeden z nich twórcy określają mianem „inwersji”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing