Hybrid.ai jest powstałą w 2011 roku międzynarodową firmą z obszaru adtech, działającą obecnie na kilku rynkach i posiadającą swoje biura m.in. w Warszawie, Berlinie, Moskwie, Amsterdamie, Nowym Jorku i Dubaju. Firma dostarcza marketingowcom coraz to nowsze rozwiązania mające na celu zwiększenie efektywności prowadzonych działań i pomoc m.in. w zarządzaniu kampaniami reklamowymi w wielu kanałach jednocześnie, analizowaniu wyników działań, targetowaniu reklam, czy też zarządzaniu danymi klientów.
– Jako Hybrid 2 lata temu weszliśmy do Polski z platformą DSP i DMP. Dzisiaj jesteśmy firmą oferującą innowacyjne produkty w obszarze adtech. Naszym głównym celem jest budowanie ekosystemu serwisów służących do rozwiązywania problemów nowoczesnych marketingowców. – mówi Dmitriy Shevchenko, Managing Director CEE, Hybrid.ai.
Zobacz również
Głównym rozwiązaniem oferowanym przez Hybrid.ai jest hybrid Suite. Jest to kompleksowe narzędzie, w którego skład wchodzą opracowane przez firmę: hybrid DSP – omnikanałowa platforma programmatic, umożliwiająca zakup powierzchni reklamowych na mobile’u, desktopie, czy też reklam wideo; hybrid DMP – platforma służąca do zarządzania danymi klientów ; hybrid Reports – narzędzie zawierające dane i parametry dotyczące prowadzonych działań, aktualizowane w czasie rzeczywistym.
– Trendem, o którym mówi obecnie cały rynek, jest programmatic in house. Agencje reklamowe, domy mediowe, wydawcy chcą mieć kompletny ekosystem do zarządzania reklamami u siebie w firmie. Dlatego też jako Hybrid.ai stworzyliśmy takie rozwiązanie i wychodzimy z nim obecnie do klientów – mówi Dmitriy Shevchenko.
Dodatkowo w skład narzędzi oferowanych przez Hybrid.ai wchodzą m.in. hybrid Insights, służące do planowania, przewidywania i oceny ruchu w modelu programmatic, czy też hybrid Creative Studio, technologia umożliwiająca tworzenie kreacji rich mediowych.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Reklamy w ramach Hybrid.ai mogą być targetowane na kilka sposobów, w tym na podstawie danych offline, behawioralnych, GPS, czy też za pomocą targetowania pogodowego. Aby zapewnić klientom najlepszą jakość placementu i dopasowania ich reklam, a także 100% wskaźnik viewability, strony docelowe są dokładnie analizowane – algorytm opracowany przez Hybrid.ai bierze pod uwagę każde słowo oraz każdą grafikę i elementy znajdujące się na niej. Platforma umożliwia także synchronizację reklam w TV i digitalu dzięki technologii TV Sync, a także prowadzenie kampanii reklamowych w social mediach.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Hybrid.ai oferuje swoje usługi w dwóch modelach. W ramach pierwszego udostępnia narzędzia, które następnie klienci wykorzystują do prowadzenia i optymalizacji kampanii. W drugim wariancie full service oferuje klientom kompleksowe prowadzenie kampanii, począwszy od stworzenia strategii, media planów i kreacji, po realizację i optymalizację działań.
Hybrid.ai jako globalna platforma dostarcza prawie 40 mld wyświetleń reklam dziennie w 100 krajach. Firma współpracuje z wieloma partnerami, jak Google, Facebook, Yandex, Rubicon, w celu zwiększenia możliwości i skuteczności oferowanych rozwiązań. Do jej klientów należą m.in. Pepsi, Red Bull, Nestle, Land Rover, Toyota, Lexus, Audi, Mazda, czy Michelin.
W skład holdingu, do którego należy Hybrid.ai, wchodzi również spółka AstraOne.io, wykorzystująca autorską technologię „picture recognition” i oferująca nowy format reklamowy In-Image Ads. Siedzibą obu spółek jest Berlin, natomiast swoje oddziały mają one także w Moskwie, Nowym Jorku, Bukareszcie, Kijowie i Dubaju.
Zachęcamy do obejrzenia poniższego wywiadu, przeprowadzonego w polskiej siedzibie spółki w Business Link Astoria, w którym Dmitriy Shevchenko, Managing Director CEE Hybrid.ai, opowiada na temat możliwości oferowanych przez Hybrid, a także o aspektach, na których firma planuje się skupić w najbliższym czasie.
Artykuł powstał we współpracy z Hybrid.ai.