Umowa obejmuje zadania z obsługi kanałów social media Hyper Poland na Facebooku, Instagramie, Twitterze oraz LinkedIn. W ramach współpracy GK+ odpowiedzialna będzie za komunikację nowoczesnych rozwiązań technologicznych z zakresu transportu kolejowego rozwijanych przez Hyper Poland oraz promocję kampanii crowdfundingu udziałowego przedsiębiorstwa na Seedrs.com.
Hyper Poland rozwija technologię, która umożliwi szybką, etapową implementację technologii transportu inspirowanego hyperloopem z wykorzystaniem istniejącej infrastruktury kolejowej Rozwiązania firmy już na pierwszym etapie umożliwią transport towarów i ludzi z podwójną średnią prędkością w porównaniu do kolei konwencjonalnej, sięgającą nawet 415 km/h.
Zobacz również
– W październiku zaprezentowaliśmy pierwszy prototyp technologii magrail. Na początku 2020 roku rozpoczniemy publiczną kampanię crowdfundingu udziałowego, dzięki której będzie możliwe pozyskanie funduszy niezbędnych dla dalszego rozwoju naszej firmy. Wierzę, że dzięki współpracy z GK+ uda nam się dotrzeć do jak największej liczby zainteresowanych inwestorów – powiedziała Katarzyna Foljanty, współzałożycielka Hyper Poland.
Za realizację kampanii odpowiadają spółki działające w Grupie Komunikacja+, takie jak: agencja public relations Komunikacja+PR, agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision. Liderem zintegrowanego zespołu projektowego GK+ obsługującego Hyper Poland jest Joanna Smoleńska, Social Media Manager w Komunikacji+PR.
– Obsługa Hyper Poland to kolejny projekt, w którym współpracuje kilka spółek z naszej Grupy. Dzięki integracji kompetencji social media, kreacji i digital marketingu możemy dołożyć swoją małą cegiełkę do przełomowego i przyszłościowego projektu Hyper Poland. Wierzę, że dzięki niemu będziemy kiedyś jeździć z Krakowa do Warszawy w 21 minut – mówi Robert Tarnowski, development manager, Grupa Komunikacja+.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing