W Hypermedia linked by Isobar Lasmanowicz dołącza do zespołu odpowiedzialnego za planowanie strategii i działań w zakresie eCommerce i Brand Commerce. Współpracując z eCommerce dyrektorem Michałem Kreczmarem, zajmie się przygotowywaniem kompleksowych strategii dla marek i sklepów internetowych, optymalizacją projektów i procesów eCommerce dla klientów agencji oraz grupy Dentsu Aegis Network Polska.
Odkąd postawiliśmy na strategię Brand Commerce, nie przestajemy się rozwijać – tak od strony planowania i realizowania licznych projektów dla polskich i globalnych klientów, jak i od strony poszerzania kompetencji w Hypermedia. Pasja i doświadczenia Anny w obszarze pozycjonowania marki w e-commerce pozwolą nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów biznesowych w obliczu konwergencji kanałów komunikacji i sprzedaży. – Komentuje Agata Szeliga Staszkiewicz, Managing Director Hypermedia linked by Isobar.
Zobacz również
Lasmanowicz swoją przygodę ze światem nowych technologii rozpoczęła pracując dla interaktywnego magazynu o modzie i sztuce. Dalsze doświadczenie zdobywała po stronie międzynarodowych agencji marketingowych. Przez ostatnie dwa lata rozwijała swoje kompetencje w Interactive Solutions (Saatchi & Saachi), gdzie jako eCommerce Junior Project Manager, a następnie Global eCommerce Producer odpowiadała za kampanie dla marki Bosch oraz marek z portfolio Procter & Gamble. Ma doświadczenie w pracy na rynkach EMEA, NA oraz LATAM.
Wcześniej pracując w Marketing House (Havas Worldwide), realizowała projekty z obszaru eCommerce dla T-Mobile Polska. Prowadziła także działania m.in. dla Carlsberg Polska, Dell, Peugeot, Kimberly-Clark.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach