Blisko 3000 metrów kwadratowych zostanie podzielonych na dwie główne strefy prezentacyjne: Biznes oraz Konsument. W Strefie Biznes zaprezentują się firmy kierujące swoją ofertę dla klienta biznesowego, prezentujące produkty i usługi związane z m-commerce, usługi developerskie, urządzenia POS, urządzenia diagnostyczne. Strefa Konsument to showroom produktów, rozwiązań, które wzbudzają największe emocje. Wystawcami będą firmy oferujące rozwiązania, które wspierają i towarzyszą nam w codziennym życiu – producenci sprzętu mobilnego, mobile lifestyle, gadżety, akcesoria, mHealth, mLearning oraz twórcy aplikacji.
W gronie wystawców zobaczyć będzie można m.in.: platformę iStore (przyjazne dla kupujących mobilnie oprogramowanie dla sklepów od Grupy Allegro), Dice+ (elektroniczne kostki do gry na tabletach, które zaczął sprzedawać w swoich sklepach sam Apple), Duckie Deck (angażujące edukacyjne gry mobilne dla kilkulatków), Listonic (najpopularniejsza w Polsce mobilna lista zakupów) i Estimote (projekt, który pozyskał inwestycję 3,1 mln dolarów)
Zobacz również
Wstęp na Targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji na stronie: targimobilne.pl/visitor
Jeśli chcesz zaprezentować się w sąsiedztwie powyższych firm wystarczy, że wejdziesz na stronę Targów, na której możesz zapoznać się z planem stoisk oraz dokonać zamówienia: targimobilne.pl/booking
Edukacja, integracja i networking
Podczas Targów odbędzie się „Akademia Smartfona” – blok warsztatów edukacyjnych (“Cyfrowy Rodzic”, “”Internet Rzeczy”, “Mobilne zakupy”) oraz przestrzeń, w której osoby zaczynające przygodę ze smartfonami oraz tabletami będą mogły zgłębić ich tajemnicę m.in. poznać ciekawe aplikacje czy zasady bezpiecznego korzystania z mobilnego internetu.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Targi Mobilne to także doskonałe miejsce do networkingu. Organizator zadbał o strefy kawy oraz imprezę integracyjną na zakończenie pierwszego dnia. Spotkanie się w jednym miejscu przedstawicieli biznesu, marketerów a także zwykłych fanów mobile to doskonała okazja do wymiany myśli oraz kontaktu z finalnym odbiorcą produktów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Organizatorem Targów Mobilnych jest Fundacja Polak 2.0, pomysłodawca m.in. programu “Profesjonalista w eHandlu” (ehandel.edu.pl) i Targów eHandlu (www.targiehandlu.pl), których szósta edycja odbędzie się już 25.02.2014 w Poznaniu.
Do zobaczenia 21 marca na Stadionie Narodowym.
NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.