Pompowanie mleka pozostaje jednym z najbardziej nieprzyjemnych wspomnień macierzyństwa. Dźwiganie sprzętu, butelek i głośna pompa… Kobiety wiele zniosą, ale jakby to wyglądało, gdyby panowie karmili piersią?
„Salon Męskiej Laktacji” wygląda jak skrzyżowanie kasyna i klasycznej męskiej jaskini z barem i zimną whisky. Tacki steków, ciasteczek, a w aktówkach laktatory.
Zobacz również
Firma Naya Health stworzyła nową akcję mającą na celu pokazać, jak kobiety borykają się z problemem, jakim jest „odciaganie” mleka.
W świecie Panów do którego Dave został zaproszony przez swojego szefa, panuje atmosfera sielanki, rozmowy, konkursy na to „kto odciągnie” najwięcej mleka.
– “Myślicie, że nasze żony mają pojęcie jak ciężko się mamy?„.
#PolecajkiNM cz. 30: #PolskaCodzienność, Quo Vadis E-commerce 2024, wystawa AdWomen
– „Bladego pojęcia”
Słuchaj podcastu NowyMarketing
– „To jest powód dla, którego to właśnie mężczyźni się tym zajmują!” – śmieją się Panowie, popijając herbatkę na laktację.
Zderzamy się na końcu, jednak, z lodowatą rzeczywistością. Prawdziwy salon laktacji to klaustrofobiczny pokój dostaw, w którym siedzi kobieta, na telefonie sprawdzając e-maile. Pokazuje to, jak kobiety muszą radzić sobie z laktacją w miejscu pracy, mimo iż uprawnienia kobiety związane z karmieniem dziecka piersią określone są wprost w Kodeksie pracy.
Zobaczcie zresztą sami, nam się podoba, a Wam?
Jeśli chcecie przeczytać i zobaczyc inne kampanie dotykajace tematów społecznych, sprawdźcie → tutaj.