TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji

Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą między innymi jak zbudować strategię komunikacji wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na PR.
O autorze
2 min czytania 2020-03-09

„IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” odbędzie się już 26 marca w Warszawie!

– O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. – mówi Paweł Modzelewski, 24/7 communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.

Podczas wydarzenia:

  • Nauczysz się, w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
  • Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
  • Poznasz potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
  • Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.

Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
  • pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
  • PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
  • osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska, Solski Communications; Paweł Modzelewski, 247Communication; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Michał Górecki; Katarzyna Czajkowska, 247Communication; prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło; Agnieszka Jagusiak, Lightscape; Maciej Wernicki, Up&More; Weronika Seweryn, Lightscape; Agata Staniszewska, Agora.

Zapraszamy do udziału w badaniu przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations przy IAB Polska. Jego celem jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej. Wnioski z badania zostaną przedstawione na konferencji IAB HowTo PR. Link do ankiety dostępny jest tutaj.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, My Company, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska.

Więcej informacji dostępnych jest na stronie howto.iab.org.pl/pr-2020/