„IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” odbędzie się już 26 marca w Warszawie!
– O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który przy pomocy innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowania konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR-u, tradycyjnego dziennikarstwa i social media. – mówi Paweł Modzelewski, 24/7 communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska.
Zobacz również
Podczas wydarzenia:
- Nauczysz się, w jaki sposób wykorzystywać narzędzia analityczne marketingu online do ułatwiania Twojej bieżącej pracy i maksymalizowania działań media relations.
- Zobaczysz najciekawsze case studies, w których pokażemy jak w praktyce można osiągnąć efekt synergii w łączeniu działań interactive i public relations.
- Poznasz potencjał związany wykorzystywaniem nowoczesnych rozwiązań online w zarządzaniu komunikacją wewnętrzną.
- Dowiesz się jak efektywnie wykorzystywać monitoring sieci, zarówno w bieżącej komunikacji z klientami, jak i w zarządzaniu kryzysowym.
Konferencja IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji jest kierowana do:
- marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media,
- pracowników biur prasowych, chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja,
- PR managerów, którzy chcą się dowiedzieć w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online,
- osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Sabina Figarska, Solski Communications; Paweł Modzelewski, 247Communication; Robert Stalmach i Michał Dziadura, Newspoint; Michał Górecki; Katarzyna Czajkowska, 247Communication; prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło; Agnieszka Jagusiak, Lightscape; Maciej Wernicki, Up&More; Weronika Seweryn, Lightscape; Agata Staniszewska, Agora.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Zapraszamy do udziału w badaniu przygotowanym przez Grupę Roboczą Public Relations przy IAB Polska. Jego celem jest poznanie opinii specjalistów związanych z szeroko pojętym marketingiem i komunikacją na temat budowania strategii komunikacji zintegrowanej. Wnioski z badania zostaną przedstawione na konferencji IAB HowTo PR. Link do ankiety dostępny jest tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Patroni medialni: Gazeta.pl, Magazyn Online Marketing, Marketer Plus, My Company, naTemat, Newspoint, Social Press, Wirtualna Polska.
Więcej informacji dostępnych jest na stronie howto.iab.org.pl/pr-2020/