„IAB HowTo: SEM in uncertain times” to piąta odsłona wyjątkowego wydarzenia skupiającego czołowych ekspertów branży SEO, SEM, content marketingu i analityki internetowej. Podczas wydarzenia najlepsi branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, a także podpowiedzą, jak optymalizacje mogą przełożyć się na wymierne korzyści biznesowe. Wydarzenie odbędzie się 26 października 2022 r. w formule stacjonarnej, w Centrum Konferencyjnym WEST GATE w Warszawie.
Ostatnie lata charakteryzuje zwiększona niepewność i zmienność. Planowanie długoterminowe staje się coraz większym wyzwaniem, a sukces odnoszą tylko te firmy, które potrafią elastycznie dostosować się do stale zmieniających się warunków i szybko na nie reagować. Ideą konferencji jest wskazywanie dobrych przykładów i najlepszych praktyk w zakresie wykorzystania narzędzi SEM do optymalizacji biznesu, pomimo niepewnych okoliczności zewnętrznych.
Zobacz również
-
#PrzeglądTygodnia [27.09-03.10.24]: suszonki września, przegląd kampanii na Pink October, alkohol w saszetkach znika z półek sklepowych
-
#PolecajkiNM cz. 26: Narodowe Archiwum Cyfrowe, strefa marki CeraVe i Foresight.edu
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Podczas wydarzenia:
- Dowiesz się przed jakimi wyzwaniami w post-pandemicznej rzeczywistości stanęły firmy z branży e-commerce i nie tylko, oraz jak sobie z nimi radzą.
- Zobaczysz jak agencje oraz ich klienci przystosowują się do zmian w zakresie prywatności oraz jak radzą sobie z przyspieszającym trendem automatyzacji platform i narzędzi reklamowych.
- Poznasz najlepsze praktyki w zakresie realizowania kampanii SEO w zmieniającym się dynamicznie środowisku, czy to z uwagi na pandemię, sytuację geopolityczną, czy aktualizacje algorytmów Google.
- Nauczysz się jak wykorzystywać narzędzia analityczne, w tym nowy standard od Google – GA4, do optymalizacji działań marketingowych, aby wycisnąć jak najwięcej z budżetu, jakim dysponujesz.
Wydarzenie skierowane jest głównie do właścicieli firm z sektora MŚP, managerów zarządzających działami marketingu w dużych firmach i korporacjach, a także do specjalistów SEO, SEM, performance oraz analityków pracujących zarówno w agencjach, jak i po stronie klientów.
Agenda wydarzenia oraz bilety dostępne są na stronie wydarzenia.
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: Przemysław Włodarski, Performics; Dorota Percha i Marta Kusowska, Full Stack Experts; Bartłomiej Żydkiewicz i Maja Olczak, Sunrise System; Benedykt Protasiuk i Krzysztof Janosiewicz, Sempai; Piotr Wiernicki i Anna Wielgus-Miller, Bluerank; Mateusz Szynalewski, SEOgroup; Dariusz Piekarski, Semcore. Gościem specjalnym jest Mikołaj „Miko” Marczyk, wielokrotny Rajdowy Mistrz Polski, a konferencję poprowadzi Jarosław Miszczak, co-managing director, Bluerank i zastępca szefa grupy SEM w IAB.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej.
Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.
Sponsor: Full Stack Experts
Patroni medialni: NowyMarketing, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, Marketing przy kawie
Współpraca: Newspoint, Havas Media Group
Więcej informacji znajduje się na stronie howto.iab.org.pl/sem-2022.