fot. depositphotos.com
Internet i cyfrowa komunikacja marketingowa rozwijają się dynamicznie. Szybkie wzrosty, zmiany, rozwój technologii, a także coraz więcej podmiotów współtworzących ten ekosystem to wyzwanie dla całej branży. Coraz bardziej istotne staje się stworzenie standardów i dobrych praktyk, które będą przeciwdziałać negatywnym zjawiskom oraz promować efektywne rozwiązania i dobre praktyki. Dlatego dla IAB Polska tak ważne jest zebranie wiedzy z rynku.
Zobacz również
Badanie, związane z programem QUALID, dotyczy jakości reklamy online – opinii, postrzegania i stosowania różnego rodzaju narzędzi komunikacji cyfrowej. Jest to unikalna okazja dla reklamodawców, dostawców powierzchni, pośredników, agencji oraz dostawców technologii, aby przyczynić się do poprawy jakości reklamy internetowej.
Celem jest zobrazowanie sposobu postrzegania zagadnień związanych z jakością w reklamie cyfrowej oraz to, w jakim stopniu poszczególne elementy ekosystemu reklamowego mają wpływ na działania reklamowe każdej strony rynku.
– Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu, które przeprowadzane będzie w ramach programu poprawy jakości QUALID. Państwa opinie są dla nas bardzo ważne, a wyniki badania pozwolą na lepsze zrozumienie kwestii jakości reklamy w branży komunikacji marketingowej. Dzięki temu będziemy mogli działać bardziej skutecznie i zwiększać jakość reklamy, co przyniesie korzyści dla całej branży – zaprasza do udziału w badaniu Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce
Ankietę można wypełnić do 13 kwietnia br. na stronie: www.webankieta.pl/ankieta/914875/komunikacja-marketingowa-online.html.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Jej uzupełnienie zajmuje nie więcej niż 7 minut.
IAB zaprasza do udziału w badaniu reklamodawców, dostawców powierzchni reklamowych, pośredników, agencje oraz dostawców technologii.