Ibuprom usuwa ból w kampanii ,,Odbólatory”

Marka Ibuprom, należąca do USP Zdrowie, ruszyła z nową kampanią digitalową pod nazwą ,Odbólatory” przygotowaną przez agencję 2012. W ramach działań promujących powstał serwis www.niemabolu.pl.
O autorze
0 min czytania 2016-06-13

Komunikacja jest zbudowana na podstawie zabawnej gry słownej wykorzystującej słowa zawierające ,,ból” w treści. Dzięki Ibupromowi ból znika i słowa wracają do swoich pierwotnych treści co pokazuje kampania, np. ,,Bólmistrz bez bólu to burmistrz”. 

Działania oparte są na animowanych bannerach, dedykowanym landing page’u niemabolu.pl oraz dzięki sponsoringowi kontekstowemu na serwisach tematycznych. Dodatkowo na stronie www.niemabolu.pl czeka konkurs z nagrodami: najnowszym Samsungiem Galaxy S7 oraz fioletowymi powerbankami. W ramach zadania konkursowego należy wymyślać własne słowa ,,bez bólu”, które zostaną wykorzystane w dalszym ciągu kampanii.

Kreację kampanii przygotowała agencja 2012 wraz z działem marketingu USP Zdrowie, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmował się dom mediowy Mets, należący do grupy MEC. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj