Bank na przykładzie właściciela sklepu muzycznego zachęca do skorzystania z nowego finansowania dla firm.
W zeszłym tygodniu na swoim kanale w serwisie YouTube Idea Bank umieścił zabawny film zapowiadający kampanię firmowego Kredytu Fair. Wpadająca w ucho melodia przypadła do gustu internautom, którzy chętnie dzielili się nią w sieci i pobierali z FanPagea marki na Facebooku jako dzwonek do telefonu. Bank nie kazał długo czekać i już dziś w ogólnopolskich programach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych przedsiębiorcy mogą obejrzeć jedną 30-sekundową oraz trzy 15-sekundowe reklamy, utrzymane w znanej już z poprzedniej kampanii konwencji „Można? Można!”.
Zobacz również
– W reklamach na przykładzie właściciela sklepu muzycznego opowiadamy trzy historie, którymi chcemy przekonać przedsiębiorców, że kredyt może być najrozsądniejszym sposobem na zdobycie środków na rozwój firmy. Dużo lepszym niż dorabianie mało ambitnymi zleceniami, długoletnie odkładanie do skarbonki czy wchodzenie w spółki z osobami, które mają kapitał, ale których trzeba się wstydzić – wyjaśnia Sławomir Gąsiorowski, dyrektor marketingu Idea Banku. – Początki w biznesie bywają trudne, rozumiemy to i dlatego stworzyliśmy Kredyt Fair, którego warunki – jak nazwa wskazuje – są bardzo uczciwe – dodaje przedstawiciel Idea Banku. Mowa o limicie w rachunku na 6 mies. z oprocentowaniem 4,99% do 50 tys. zł, dostępnym bez prowizji i zaświadczeń z ZUS i US.
Dodatkowo, w internetowych serwisach filmowych bank planuje publikować te same spoty co w telewizji, ale ze śmiesznymi, alternatywnymi zakończeniami. Kampania będzie też wspierana działaniami w social mediach. Reklamy będą emitowane w telewizji do połowy czerwca br.
Koncept kreatywny spotów telewizyjnych przygotowała agencja Brasil Warsaw – Michał Kubik i Łukasz Stachniak. W reklamach można usłyszeć głos Łukasza Nowickiego. Spoty zostały wyreżyserowane przez Marcina Serafina. Za scenografię odpowiadał Marcin Płaszczyk, a za kostiumy Lukrecja Nagabczyńska. Filmy wyprodukowało Graffiti Films. Postprodukcją zajęło się Miło, a dźwiękiem Głośno. Za zakup mediów odpowiadał MediaVest. W spotach wystąpił zespół weselny Idylla.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing