Reklama o długości 45 sekund opowiada o działalności dynamicznie rosnącej wspólnoty seniorów o nazwie „Projekt Spółdzielnia”, którzy postanowili wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie oraz ducha przedsiębiorczości, aby zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodów na emeryturze. Udział w przedsięwzięciu pozwala uczestnikom robić to co lubią lub co wcześniej robili zawodowo, dając nadzieję na zachowanie samodzielności finansowej. – Współpracując w ramach „Projektu spółdzielnia” czujemy się sobie nawzajem potrzebni, zachowujemy młodość i jednocześnie w kreatywny sposób wykorzystujemy naszą energię do życia – mówi Krzysztof Piłatowicz, założyciel i prezes Spółdzielni.
W ramach biznesowego projektu działającego w oparciu o prawo spółdzielcze działa już 60 osób. – Ta inicjatywa pozwoliła wielu członkom spółdzielni przełamać pustkę i uporać się z samotnością. Stała się także doskonałym lekarstwem na wykluczenie ekonomiczne, z jakim wielu z nas spotyka się na emeryturze, kiedy brakuje środków na podstawowe produkty i usługi potrzebne w życiu codziennym – wyjaśnia Barbara Miszczak, współzałożycielka Spółdzielni.
Zobacz również
Seniorzy z „Projektu Spółdzielnia” świadczą usługi gastronomiczne, marzą o otwarciu w Warszawie własnej restauracji z domowym jedzeniem. Wykonują również rękodzieło, a w niedalekiej przyszłości planują udzielać korepetycji uczniom. Pragną rozszerzyć swoją działalność również na inne miasta w Polsce.
Spot pt. „Projekt Spółdzielnia” będzie ostatnim w tym roku, który ukaże się w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy”, poprzez który Idea Bank wspiera swoich klientów prowadzących ciekawe biznesy. Ten projekt jest jednak zupełnie inny niż pozostałe.
– Uczestnicy „Projektu Spółdzielnia” mają w sobie więcej entuzjazmu niż niejeden młody człowiek. Ich droga do własnego przedsięwzięcia wcale nie była prosta, musieli przełamać wiele przeszkód organizacyjnych, a nawet finansowych. Jestem zachwycony ich wytrwałością oraz wiarą w możliwość spełnienia swoich marzeń. Dziękuję uczestnikom „Projektu Spółdzielnia” za udział programie Idea Banku. Ten jednocześnie wzruszający i tak bardzo inspirujący spot jest najwspanialszym zwieńczeniem tegorocznej edycji „Dumy Przedsiębiorcy”, o jakiej mogłem marzyć – podsumowuje Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku, pomysłodawca programu „Duma Przedsiębiorcy”.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Idea Bank przygotował kreację i wyreżyserował spoty we własnym zakresie. Ich produkcją zajęło się KOI Studio. Spot będzie wyemitowany 24, 25 i 26 grudnia br. w największych stacjach ogólnopolskich. Zakupem mediów TV zajął się Mediavest, a planowaniem kampanii w Internecie Sales&More.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Program Duma Przedsiębiorcy ma na celu wspomaganie ambitnych, pomysłowych i przedsiębiorczych osób w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Od 2013 r. Idea Bank wypromował ponad 200 przedsiębiorstw swoich klientów. Firma poprzez zaangażowanie do kampanii „zwykłych ludzi”, a nie celebrytów, zerwała z tradycyjnym sposobem, w jaki reklamują się banki. Ze względu na niestandardowy sposób komunikacji instytucji finansowej, projekt otrzymał szereg polskich i zagranicznych nagród marketingowych, takich jak: Impactor, Hermes Creative, B2, Campaign Media Awards, The Internationalist, Brązowy Miecz KTR, Kreatura.