Idea Bank wspiera przedsiębiorczych seniorów z „Projektu Spółdzielnia”

Tegoroczną edycję „Dumy Przedsiębiorcy” Idea Banku kończy spot pt. „Projekt Spółdzielnia”. Bank za pomocą reklamy telewizyjnej postanowił wesprzeć inicjatywę seniorów, którzy z ogromną pasją tworzą swoje biznesowe przedsięwzięcie. Dla osób starszych stało się ono źródłem ogromnej radości,satysfakcji
O autorze
2 min czytania 2015-01-07

Reklama o długości 45 sekund opowiada o działalności dynamicznie rosnącej wspólnoty seniorów o nazwie „Projekt Spółdzielnia”, którzy postanowili wykorzystać swoją wiedzę, doświadczenie oraz ducha przedsiębiorczości, aby zapewnić sobie dodatkowe źródło dochodów na emeryturze. Udział w przedsięwzięciu pozwala uczestnikom robić to co lubią lub co wcześniej robili zawodowo, dając nadzieję na zachowanie samodzielności finansowej. – Współpracując w ramach „Projektu spółdzielnia” czujemy się sobie nawzajem potrzebni, zachowujemy młodość i jednocześnie w kreatywny sposób wykorzystujemy naszą energię do życia – mówi Krzysztof Piłatowicz, założyciel i prezes Spółdzielni.

W ramach biznesowego projektu działającego w oparciu o prawo spółdzielcze działa już 60 osób. – Ta inicjatywa pozwoliła wielu członkom spółdzielni przełamać pustkę i uporać się z samotnością. Stała się także doskonałym lekarstwem na wykluczenie ekonomiczne, z jakim wielu z nas spotyka się na emeryturze, kiedy brakuje środków na podstawowe produkty i usługi potrzebne w życiu codziennym – wyjaśnia Barbara Miszczak, współzałożycielka Spółdzielni.

Seniorzy z „Projektu Spółdzielnia” świadczą usługi gastronomiczne, marzą o otwarciu w Warszawie własnej restauracji z domowym jedzeniem. Wykonują również rękodzieło, a w niedalekiej przyszłości planują udzielać korepetycji uczniom. Pragną rozszerzyć swoją działalność również na inne miasta w Polsce.

Spot pt. „Projekt Spółdzielnia” będzie ostatnim w tym roku, który ukaże się w ramach programu „Duma Przedsiębiorcy”, poprzez który Idea Bank wspiera swoich klientów prowadzących ciekawe biznesy. Ten projekt jest jednak zupełnie inny niż pozostałe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uczestnicy „Projektu Spółdzielnia” mają w sobie więcej entuzjazmu niż niejeden młody człowiek. Ich droga do własnego przedsięwzięcia wcale nie była prosta, musieli przełamać wiele przeszkód organizacyjnych, a nawet finansowych. Jestem zachwycony ich wytrwałością oraz wiarą w możliwość spełnienia swoich marzeń. Dziękuję uczestnikom „Projektu Spółdzielnia” za udział programie Idea Banku. Ten jednocześnie wzruszający i tak bardzo inspirujący spot jest najwspanialszym zwieńczeniem tegorocznej edycji „Dumy Przedsiębiorcy”, o jakiej mogłem marzyć – podsumowuje Dominik Fajbusiewicz, członek zarządu Idea Banku, pomysłodawca programu „Duma Przedsiębiorcy”.

Idea Bank przygotował kreację i wyreżyserował spoty we własnym zakresie. Ich produkcją zajęło się KOI Studio. Spot będzie wyemitowany 24, 25 i 26 grudnia br. w największych stacjach ogólnopolskich. Zakupem mediów TV zajął się Mediavest, a planowaniem kampanii w Internecie Sales&More.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Program Duma Przedsiębiorcy ma na celu wspomaganie ambitnych, pomysłowych i przedsiębiorczych osób w osiągnięciu biznesowego sukcesu. Od 2013 r. Idea Bank wypromował ponad 200 przedsiębiorstw swoich klientów. Firma poprzez zaangażowanie do kampanii „zwykłych ludzi”, a nie celebrytów, zerwała z tradycyjnym sposobem, w jaki reklamują się banki. Ze względu na niestandardowy sposób komunikacji instytucji finansowej, projekt otrzymał szereg polskich i zagranicznych nagród marketingowych, takich jak: Impactor, Hermes Creative, B2, Campaign Media Awards, The Internationalist, Brązowy Miecz KTR, Kreatura.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się