Idea Bank zadowolony ze zmiany agencji

Z końcem marca zakończył się pierwszy kwartał współpracy pomiędzy Idea Bankiem a Value Media (Group One). Value Media, wygrało przetarg Idea Banku na planowanie i zakup mediów.
O autorze
1 min czytania 2016-04-06

Zespół agencji prowadzi tym samym od 3 miesięcy kampanie dla wszystkich kategorii produktów klienta: kredytowych, RORów, depozytów oraz marki Lion’s Bank.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z nową agencją. Zespół Value Media wykazuje się nie tylko zaangażowaniem ale również skutecznością. Dzięki opracowanej strategii, nowa agencja pomogła nam pozyskać znaczącą liczbę nowych klientów zainteresowanych naszymi produktami. – podsumowuje Arkadiusz Zaremba, Dyrektor Marketingu Internetowego, Idea Bank.

– Współpraca z Idea Bankiem od samego początku układa się bardzo pomyślnie. Jest to Klient, który posiada ogromne doświadczenie sprzedażowe i mediowe, rozumie digitalowe procesy a także świetnie orientuje się w realiach rynkowych. To, w połączeniu z naprawdę atrakcyjnym portfolio produktów oraz skutecznym studio graficznym, stanowi mieszankę która nieustannie nas inspiruje i motywuje. – komentuje Bartłomiej Trośniak, Communication Manager, Value Media (Group One).

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj