Iga Wilczyńska jako dyrektor działu Public Affairs zarządza 6-osobowym zespołem konsultantów. Iga jest ekspertem w realizacji projektów wymagających uwzględnienia realiów politycznych i komunikacji skierowanej do różnych grup interesariuszy. Realizuje kampanie public affairs, umiejętnie łącząc je z narzędziami z zakresu klasycznego PR, aby skuteczniej komunikować interesy klientów. Ma doświadczenie w działaniach doradczych na rzecz podmiotów z sektorów: energetyki i przemysłu, finansów, e-commerce, hazardu online, FMCG, nieruchomości i innych. W portfolio jej klientów znajdują się zarówno spółki giełdowe i z udziałem skarbu państwa, firmy technologiczne i startupy oraz stowarzyszenia i izby gospodarcze. Iga związana jest z agencją Grayling Poland od marca 2015 roku, wcześniej zajmowała stanowisko senior account managera. Przed Grayling, związana była z Viewpoint Group.
Marek Żółtowski awansował na stanowisko senior account managera. Marek jest doświadczonym doradcą z dużą praktyką w tworzeniu i skutecznym wdrażaniu strategii komunikacji. Od ponad 4 lat w Grayling specjalizuje się w sektorach technologicznych i podlegających transformacji cyfrowej, a także skupia się na rozwoju tych obszarów. Trzyma rękę na pulsie w takich tematach jak: e-commerce, fintech, chmura IT (IaaS&SaaS), internet rzeczy i przemysł 4.0, usługa mobilności (MaaS). Wcześniej związany był z sektorem pozarządowym, pełnił funkcję rzecznika Europejskiego Roku Obywateli oraz był członkiem zarządu Europejskiej Sieci Organizacji Społecznych – ENNA z siedzibą w Brukseli.
Zobacz również
Na stanowisko account managera awansowała także Katarzyna Cyrbus, która od blisko roku związana jest z Grayling. Katarzyna ma sześcioletnie doświadczenie w komunikacji. Zajmuje się opracowaniem i realizacją kampanii public affairs dla firm sektora technologii finansowych i usług bankowych, analizami politycznymi oraz monitoringiem legislacyjnym. Doświadczenie zdobywała m.in. w Point of View, w której była członkiem zespołu opracowującego i wdrażającego strategie komunikacji w procesie zarządzania zmianą w firmach oraz komunikacji kryzysowej. Wcześniej była zaangażowana w pracę na rzecz organizacji pozarządowych wspierających rozwój społeczeństwa obywatelskiego.
Szeregi zespołu Public Affairs wzmocnił ostatnio Patryk Berus – senior account executive, którego zadaniem jest m.in. monitoring legislacyjny i polityczny oraz budowanie relacji z interesariuszami. Patryk dołączył do zespołu Grayling po tym, jak brał udział w tworzeniu agendy Impact rEVolution Mobility w Katowicach – konferencji poświęconej transformacji cyfrowej w motoryzacji. Wcześniej pracował w Parlamencie, gdzie odpowiadał za współpracę z krajami Azji Południowo-Wschodniej.
#PolecajkiNM cz. 32: czego szukaliśmy w Google’u, Kryzysometr 2024/25, rynek dóbr luksusowych w Polsce