III Targi eHandlu – zobacz prawdziwy e-commerce

24 października we Wrocławiu odbędzie się wielkie święto polskiego e-commerce. III edycja Targów eHandlu to nowe miejsce, kolejne branże w katalogu wystawców, nagrody i szkolenia skierowane do wszystkich pasjonatów branży.
O autorze
1 min czytania 2012-08-03

Poznańska „Iglica” w której zaczynało brakować miejsca dla tak dużej rzeszy wystawców, zostanie zamieniona na wnętrza wrocławskiej Hali Stulecia. Nie zmieni się jednak, sprawdzona i doceniona formuła „open space”, która wyróżnia to wydarzenie na tle innych.

Założeniem tej edycji jest wzmocnienie wymiaru edukacyjnego Targów e-Handlu. Korzystając z doświadczenia Fundacji Polak 2.0, która od 2010 roku organizuje spotkania ShopCamp, uczestnicy Targów eHandlu będą mieli okazję wziąć udział w tematycznych  warsztatach poświęconych m.in. specjalistycznej wiedzy z zakresu konwersji. Warsztaty “W biznesie” przeznaczone są dla tych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę na temat e-commerce. Wśród ekspertów, którzy przeprowadzą warsztaty: Paweł Ogonowski (Conversion), Eryk Orłowski (Offline.pl), Maciej Budzich (Mediafun), Paweł Sala (FreshMail).

Targom eHandlu będzie też towarzyszyć Gala przyznania Ekomersów – pierwszych wyróżnień dla najlepszych produktów i usług, które przyczyniają się do rozwoju e-handlu w Polsce. O tym kto otrzyma Ekomersa zadecydują Internauci. Konkurs odbywa się w kilku etapach. Do 31 sierpnia można zgłaszać swoich kandydatów do nagrody w sześciu kategoriach.

Targi eHandlu odbedą się 24 października 2012 w Hali Stulecia we Wrocławiu. Oficjalna strona internetowa wydarzenia: targiehandlu.pl/.. Informacje na temat Ekomersów: ekomersy.pl/.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing