TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA do swojej nowej kampanii zaangażowała wirtualną influencerkę

IKEA do swojej nowej kampanii zaangażowała wirtualną influencerkę
O pojawieniu się pierwszych wirtualnych influencerów mogliśmy usłyszeć już kilka lat temu. I stale rosną oni w siłę. Przykładem tego jest najnowsza kampania japońskiego oddziału sieci IKEA, do której zaangażowana została popularna wirtualna influencerka Imma.
O autorze
1 min czytania 2020-09-09

Temat wirtualnych influencerów wzięliśmy pod lupę już w ubiegłym roku, kiedy to głośno zrobiło się o pierwszej polskiej liderce opinii generowanej komputerowo. Sara Kosmos, bo tak nazywa się owa influencerka, szybko nawiązała współprace ze znanymi markami i „pojawiała się” na licznych, branżowych imprezach. 

O tym, że trend wirtualnego influencer marketingu rośnie w siłę może świadczyć nowa kampania japońskiego oddziału sieci IKEA – do projektu bowiem została zaangażowana Imma, która na Instagramie ma ponad 250 tys. followersów.

W ramach kampanii pod koniec sierpnia br. można ją było oglądać w instalacji umieszczonej w markecie sieci – Imma przez trzy dni „mieszkała” w apartamencie, który został urządzony przez projektantów marki IKEA.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Imma może też pochwalić się jeszcze inną głośną kampanią – tym razem zrealizowaną we współpracy z marką Magnum. Jakiś czas temu wirtualna influencerka promowała wprowadzenie na chiński rynek nowych lodów o smaku matchy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ostatnio coraz częściej możemy spotkać się z hasłem „wirtualny influencer” – tacy generowani komputerowo liderzy opinii występują już w reklamach, a także promują marki na Instagramie. Czy „prawdziwi” influencerzy mają się czego bać?

PS2

W dzisiejszych czasach przesiąkniętych nowymi technologiami, postać wirtualnego influencera nikogo już nie dziwi. KFC postanowiło więc podążyć za trendem i jednocześnie trochę zakpić z tego dziwnego zjawiska, tworząc teraźniejszego Colonela Sandersa, który jest influencerem.