IKEA i Annie Leibovitz uruchamiają program mentorski dla aspirujących fotografów

Annie Leibovitz objęła rolę pierwszego Artysty Rezydenta IKEA w styczniu 2023 roku. Współpracując z marką, fotografka interpretuje najciekawsze wnioski z najnowszego raportu "IKEA. Życie w Domu", przekształcając je w niezwykłe portrety dwudziestu pięciu osób z siedmiu krajów na całym świecie.
O autorze
1 min czytania 2023-06-05

Teraz, w ramach projektu Artysta Rezydent IKEA: Annie Leibovitz, ogłoszono nowy, ekscytujący, globalny program mentorski. Pięciu młodych, aspirujących fotografów będzie miało niepowtarzalną okazję uczyć się od Leibovitz, realizując ten sam projekt co ona: interpretować wnioski z corocznego raportu „IKEA. Życie w Domu” poprzez obiektyw aparatu.

Globalny program mentorski jest otwarty dla młodych fotografów w wieku od 18 do 25 lat, ze znajomością języka angielskiego, którzy mogą się do niego zgłosić, składając swoje aplikacje między 1 a 30 czerwca. Program będzie trwał od lipca do listopada 2023 roku. Pięciu uczestników otrzyma porady i wsparcie mentorskie od Annie Leibovitz i ekspertów IKEA, w tym Dyrektora Kreatywnego Grupy Ingka Marcusa Engmana, oraz wynagrodzenie za pracę. Więcej informacji na temat sposobu, w jaki IKEA podzieli się ostatecznymi portretami zrobionymi w trakcie trwania współpracy z Annie Leibovitz, zostanie ujawnione, ale prace uczestników programu będą częścią zakończenia współpracy Artysty Rezydenta z IKEA.

– W IKEA zawsze rozumieliśmy, że lepsze codzienne życie zaczyna się w domu. Wiemy, że domy to o wiele więcej niż cztery ściany i dach. Domy są tworzone przez ludzi, którzy w nich mieszkają, skrojone pod ich ulubione zajęcia i indywidualne potrzeby. Dzięki tej niezwykłej możliwości współpracy z Annie Leibovitz, chcemy wesprzeć rozwój młodych fotografów. Pragniemy, aby dostrzegli, jaką magię można stworzyć, kiedy patrzą na dom jako źródło inspiracji – mówi Belén Frau, Globalny Manager Komunikacji w Grupie Ingka (IKEA Retail).

Już dziś zgłoś się do programu mentorskiego Annie Leibovitz.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS IKEA prezentuje nową kampanię stworzoną przez Gen Z dla Gen Z

Kampania #IKEAStarterPack dla Gen Z, stworzona przez młodych twórców, uwzględnia styl życia tej generacji. W kampanii można było znaleźć odniesienia do spotkań z przyjaciółmi i festiwali. IKEA chciała pokazać, że ich produkty pomogą na starcie – bez względu na to, czy to nowe mieszkanie czy nowa pasja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing