Tym razem IKEA przygotowała nietypową kampanię skierowaną do rodziców, którzy codziennie wymyślają setki pomysłów na znalezienie dla swoich dzieci rozrywki podczas trwającego wciąż tzw. lockdownu.
Szwedzka marka przygotowała sześć kreatywnych instrukcji na stworzenie z mebli oraz przedmiotów, które już posiadamy w swoich domach, prostych „schronów” lub też namiotów. Zabawa, którą każdy z nas z pewnością kojarzy ze swoich czasów dzieciństwa, niewątpliwie zapewni ciekawą rozrywkę wszystkich znudzonym przesiadywaniem w czterech kątach dzieciom, a u dorosłych wywoła nutkę nostalgii.
Zobacz również
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za realizację odpowiada agencja Instinct.
PS
Heinz postanowił zadbać o swoich klientów i zapewnić im niezwykle absorbującą rozrywkę na czas izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa – marka stworzyła puzzle, w których każdy element jest w tym samym kolorze.
PS2
Słynna szwajcarska marka zegarków Omega ma jeszcze inny pomysł na wolny czas – firma stworzyła serię kolorowanek, które każdy może pobrać całkowicie za darmo ze strony brandu.