…ponieważ XXI wiek niesie ze sobą coraz bardziej intensywny tryb życia, a rozwój rozrywki cyfrowej i technologii powoduje u nas nadmierne przemęczenie.
Z tego powodu IKEA bardzo mocno stawia na wygodę proponowanych klientom rozwiązań związanych ze snem, jednak nie wszyscy są przekonani. Najbardziej sceptyczni do łóżkowych rozwiązań marki byli Szwajcarzy, dlatego IKEA , specjalnie dla 120 mieszkańców Zurychu, stworzyła ośmiogodzinny koncert snu.
Zobacz również
-
Piotr Szeleszczuk (Decathlon): Chcemy, żeby Work-Sport Balance było zapamiętane i zostało z nami na dłużej
-
#PrzeglądTygodnia [04.10-10.10.24]: jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce, alkotubki okiem prawników i marketerów, opinie nt. promocji „Fala tylko dla dorosłych”
-
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marka zatrudniła do tego doświadczonego niemiecko-brytyjskiego kompozytora Maxa Richtera, który jest autorem muzyki klasycznej łączonej z dźwiękami ambientowymi. Dzięki takiemu mixowi twórca mógł zabrać uczestników akcji w emocjonalną podróż po śnie.
Ten koncert po raz pierwszy odbył się poza największymi ośrodkami kultury, na wygodnych łóżkach z IKEA. „To była unikatowa i intymna nauka kultury spania” – mówili uczestnicy o ósmej rano!
PS
Pink October: jak marki zachęcają do badań profilaktycznych w kierunku raka piersi [PRZEGLĄD]
Marka nie po raz pierwszy porusza kwestie kultury snu. W ubiegłym roku reklama „Wygraj sen” zachęcała odbiorców do zastanowienia się nad swoimi wieczornymi rytuałami, by dobrze spać w nocy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
IKEA jest marką, która pokazuje, że jej rola nie kończy się na sprzedaży produktu. Brand uczestniczy w najważniejszych wydarzeniach naszego życia i chce, abyśmy nie decydowali się na półśrodki, a sięgali po trafione i wartościowe towary. Dlatego marka połączyła siły z Apple, dzięki czemu wykorzystamy rozszerzoną rzeczywistość i ARKit, remontując bądź urządzając nasze wymarzone miejsce!