IKEA stworzyła kolekcję, która pozwoli na uprawę warzyw i owoców w dużych aglomeracjach

IKEA stworzyła kolekcję, która pozwoli na uprawę warzyw i owoców w dużych aglomeracjach
IKEA we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem stworzyła serię produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców. Kolekcja pojawi się w sklepach marki na całym świecie w 2021 roku.
O autorze
1 min czytania 2018-12-04

IKEA już wielokrotnie pokazała, że dba o środowisko i wprowadza wiele rozwiązań, których celem jest przeciwdziałanie zmianom klimatu. Przykładem tego jest chociażby nowy pomysł marki stworzony we współpracy z brytyjskim projektantem Tomem Dixonem – kolekcja produktów oraz narzędzi, które zachęcą mieszkańców dużych miast do lokalnej uprawy warzyw i owoców.

Kolekcja marki stworzona wraz z Tomem Dixonem ma na celu przekonanie, że mieszkanie w dużych aglomeracjach wcale nie odbiera możliwości uprawy własnego ekologicznego jedzenia.

Pierwsze efekty współpracy zostaną zaprezentowane w maju 2019 roku podczas wystawy kwiatów i ogrodów Chelsea Flower Show w Londynie. Wtedy też pojawi się ulokowany w środowisku miejskim ogród, który będzie podzielony na dwie części. Pierwszą z nich będzie laboratorium ogrodnicze, w którym zostanie zaprezentowana technologia używana do hodowli naturalnych upraw. Z kolei druga część ogrodu będzie botaniczną oazą, w której znajdą się starannie wyselekcjonowane rośliny, mające pozytywny wpływ na środowisko oraz właściwości zdrowotne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Chelsea Flower Show to pierwszy krok współpracy marki IKEA i Toma Dixona, gdzie nacisk zostanie położony na budowanie świadomości, skąd pochodzi żywność i zademonstrowanie, w jaki sposób można samodzielnie hodować warzywa i owoce w domu. Następnym krokiem jest uczynienie ogrodnictwa i zrównoważonego rozwoju bardziej dostępnymi dla wielu osób przez opracowanie serii produktów, które będą dostępne na całym świecie w sklepach IKEA w 2021 roku.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Kanadyjski oddział IKEI przygotował pewien eksperyment, którego celem było pokazanie społeczeństwu, co się stanie, gdy temperatura wzrośnie zaledwie o 4 stopnie, czyli o tyle samo, jeżeli emisja gazów cieplarnianych nie zmaleje.