Muzyka jest dziś naturalną częścią naszego codziennego życia. Słychać ją w metrze, w sklepach i na ulicach – muzyka jest wszędzie. Kolekcja „FREKVENS” będzie zawierać meble i produkty takie jak elektroniczny chór, odtwarzacz płyt winylowych, oświetlenie imprezowe i inne rzeczy, dzięki którym będziemy mogli stworzyć imprezę z prawdziwego zdarzenia w naszym domu.
IKEA zaczynając pracę z Teenage Engineering przeprowadziła badania i odkryła, że ponad 65% osób z badanej grupy tzw. millenialsów (między 18 a 29 rokiem życia) uważa, że odtwarzanie muzyki wprowadza „domową atmosferę”, stąd pomysł na spektakularną kolekcję.
Zobacz również
„Wiemy, że dla młodych ludzi, spontaniczność jest kluczem. Impreza z przyjaciółmi może stać się rzeczywistością w ciągu kilku minut. Co jest potrzebne wtedy w domu? A może chcesz zabrać ze sobą imprezowe przybory gdzieś indziej? Wraz z Teenage Engineering chcemy dać Wam i nam możliwość tworzenia wspólnej społeczności. – mówi Michael Nicolic – Creative leader at IKEA Range & Supply.
Kolekcja pojawi się w sklepach na całym świecie w lutym 2019 r.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
To nie pierwsza innowacja, która wejdzie do IKEA w przeciągu kolejnych lat. Szwedzka marka wychodzi naprzeciw wszystkim fanom oryginalnych zapachów. W 2019 roku do sieci sklepów wejdzie owoc współpracy marki z brandem komponującym zapachy Byredo. Więcej → tutaj.
Słuchaj podcastu NowyMarketing