Poszukując niekonwencjonalnych metod prezentacji letniej kolekcji, zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej współpracy z Krzysztofem Zalewskim. Seria SOMMAR 2018 inspiruje i zachęca do spojrzenia na swoje otoczenie świeżym okiem, dlatego my również postawiliśmy sobie wyzwanie, by odejść od schematów i niestandardowo zakomunikować nasze produkty – komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.
Teledysk do utworu „Podróżnik”, to wyjątkowa forma komunikacji tegorocznej kolekcji IKEA SOMMAR. Dzięki współpracy z artystą przedmioty codziennego użytku zostały przedstawione jako elementy niezwykłej instalacji przestrzennej, muzycznej i choreograficznej.
Zobacz również
Za powstanie teledysku odpowiada Kolektyw Klips: Ewa Kaczmarek, Maciej Domagalski i Ania Olszewska.
PS
To nie pierwsza współpraca marki z polskim artystą. W jednej z kampanii narratorem spotu był Bartosz Waglewski, znany jako Fisz. Reklama pokazywała różne osoby w mniej lub bardziej istotnych sytuacjach życiowych przynoszących zmiany, m.in. w związku z narodzinami dziecka, nowym chłopakiem, przygarnięciem psa, utratą pierwszego zęba mlecznego, złamaniem nogi, a także ukazywała przedmioty, które towarzyszyły tym zmianom.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Marka lubi być tam, gdzie dzieje się życie. Dlatego zadaje pytania: w jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?
źródło i zdjęcia: informacja prasowa