IKEA wie, że nie lubimy reklam, dlatego w sprytny sposób wykorzystuje bloki reklamowe, do promowanie swoich produktów

IKEA wie, że nie lubimy reklam, dlatego w sprytny sposób wykorzystuje bloki reklamowe, do promowanie swoich produktów
IKEA od lat kreuje się na markę, która inspirację czerpie z ludzkiej codzienności. Ich kampania wizerunkowa nazywa się przecież „tam, gdzie dzieje się życie”. W komunikacji brandu widzieliśmy wiele: rozwody, adopcje, samotne matki i ojców, a także dorastanie i mnóstwo miłości.
O autorze
1 min czytania 2018-04-30

Wszystko bez zadęcia i zbędnego patosu.

Marka doskonale pokazuje, że rozumie, jak żyją ludzie w prawdziwym, niewyretuszowanym świecie i jak ich produkty mogą sprawić, że ludzie będą mogli łatwiej żyć. Wie, czego nie lubimy, co nas w życiu cieszy i doskonale zdaje sobie sprawę, że największą tragedią jest fakt, że sobotnie wieczory ze starymi filmami, przerywają nam reklamy. Zobaczcie, jak niezadowolenie zamienia na doskonałą reklamę!

PS

Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Na początku tego roku akcja marki znów trafiła w samo sedno życia. IKEA w 2018 roku zachęca Panie do siusiania na gazetę. Zastanawiacie się dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie, ujawnia specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dodatkowo IKEA ciągle zaskakuje świeżością i niekonwencjonalnymi metodami komunikacji. Niedawno brand do współpracy zaprosił jednego z najzdolniejszych muzyków młodego pokolenia – Krzysztofa Zalewskiego. Produkty marki stały się dopełnieniem emocji w wyśpiewanej historii.