Wszystko bez zadęcia i zbędnego patosu.
Marka doskonale pokazuje, że rozumie, jak żyją ludzie w prawdziwym, niewyretuszowanym świecie i jak ich produkty mogą sprawić, że ludzie będą mogli łatwiej żyć. Wie, czego nie lubimy, co nas w życiu cieszy i doskonale zdaje sobie sprawę, że największą tragedią jest fakt, że sobotnie wieczory ze starymi filmami, przerywają nam reklamy. Zobaczcie, jak niezadowolenie zamienia na doskonałą reklamę!
Zobacz również
PS
Większość reklamodawców pokazuje perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodziny i nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że prawdziwe życie wygląda zgoła inaczej. IKEA stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności.
PS2
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Na początku tego roku akcja marki znów trafiła w samo sedno życia. IKEA w 2018 roku zachęca Panie do siusiania na gazetę. Zastanawiacie się dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie, ujawnia specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS3
Dodatkowo IKEA ciągle zaskakuje świeżością i niekonwencjonalnymi metodami komunikacji. Niedawno brand do współpracy zaprosił jednego z najzdolniejszych muzyków młodego pokolenia – Krzysztofa Zalewskiego. Produkty marki stały się dopełnieniem emocji w wyśpiewanej historii.