Szwedzki brand w nowej reklamie podkreśla, że jest obecny z nami tam „gdzie dzieje się życie”.
Obraz kreowany przez kolorowe czasopisma i reklamy wypacza rzeczywistość. W nowej reklamie IKEA pokazuje trud wychowania, subtelnie komunikując, że jest świadkiem niedoskonałości w codziennym życiu. Samotna matka wraca wieczorem do domu, gdzie zastaje obraz, który powoduje u niej załamanie, wychodzi z mieszkania, by po chwili uśmiechnąć się do siebie.
Zobacz również
Taki rodzaj komunikacji jest bardzo przyjemny. Konsument nie czuję, że marka chce nachalnie sprzedać swój produkt, a tylko uczestniczy w jego życiu i doskonale go rozumie. Co myślicie o takim sposobie tworzenia kampanii?
Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Åkestam Holst.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Niedawno IKEA przedstawiła swój nowy katalog, co za tym idzie – opublikowany został nowy spot promocyjny, w którym widzimy różne domowo-życiowe perypetie. W spocie mamy każdy etap życia: młoda para, nastolatkowie, dzieci, starsi rodzice, pan w podeszłym wieku. Co więcej, narratorem spotu jest Bartosz „Fisz” Waglewski, który przekonuje, że przeprowadzki, przemeblowania, nauka, zabawa, kłótnie, odpoczynek to piękny czas, na który każdy z nas w życiu powinien zrobić miejsce!
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W jakich wydarzeniach z życia rodziny biorą przez lata udział meble kuchenne? Jakim próbom zostają poddawane? Dlaczego powinny być wytrzymałe?
W nowym spocie IKEA odpowiada na wszystkie pytania i przypomina, że meble powinny podlegać 25 letniej gwarancji! Dlaczego? Zobaczcie!