IKEA wprowadza do sprzedaży torbę Frakta w kolorach tęczy

IKEA wprowadza do sprzedaży torbę Frakta w kolorach tęczy
Z okazji tzw. „Pride Month” poświęconego społeczności LGBT, który startuje 1 czerwca w Stanach Zjednoczonych, IKEA wprowadziła do sprzedaży słynną torbę Frakta w kolorach tęczy. Dochód z ich sprzedaży zostanie przeznaczony na cele charytatywne.
O autorze
1 min czytania 2019-05-30

IKEA postanowiła wyrazić swoje poparcie dla społeczności LGBT wprowadzając do swoich sklepów w Stanach Zjednoczonych torby Frakta w kolorach tęczy. Cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany organizacji charytatywnej Human Rights Campaign Foundation, która prowadzi kampanię na rzecz równości dla lesbijek, gejów, osób biseksualnych, transpłciowych i queer.

Limitowana edycja torby będzie dostępna w marketach marki przez cały czerwiec, bowiem to właśnie ten miesiąc nazywany jest w USA „Miesiącem Dumy” społeczności LGBT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co więcej, 1 czerwca, czyli w dniu inauguracji tzw. „Pride Month” we wszystkich sklepach marki w USA zostanie wywieszona tęczowa flaga na rzecz solidarności ze środowiskiem LGBT.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Zachęcamy do sprawdzenia innych ciekawych akcji oraz inicjatyw, w które angażuje się IKEA.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

– Marzę o tym, aby w Polsce w końcu każda kochająca się para mogła wziąć ślub. Sama biorę ślub w czerwcu za rok i za każdym razem gdy o tym myślę, zaczynam coraz mocniej doceniać to, że mogę to zrobić – o swojej misji społecznej opowiada Martyna Kaczmarek, brand manager Ben & Jerry’s.