Dlatego jego kolejna akcja trafia w samo sedno życia i uczestniczenia w każdym ważnym wydarzeniu. IKEA w 2018 roku zachęca Panie do siusiania na gazetę. Zastanawiacie się dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie, ujawnia specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!
Do stworzenia tej akcji wykorzystano technologię podobną do tej w testach ciążowych.
Zobacz również
PS
Jeśli śledzicie marketingowe poczynania IKEA na pewno pamiętacie akcję, w której marka odpowiedziała na, prawie, wszystkie pytania.
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
Nazwy produktów na stronie internetowej zmieniono pod problemy ludzi, które są najczęściej wyszukiwane w Google. Powstały specjalne landing page, które kierują do odpowiednich AdWords Ads. Niektóre z prezentowanych rozwiązań były naprawdę dowcipne. Pytanie: „Moja córka jest całą noc poza domem” kierowałą użytkowników do kuli dyskotekowej, zaś pytanie co zrobić, gdy „moja rodzina mnie nie szanuje” sklep prowadzi do stroju białej królowej.
Słuchaj podcastu NowyMarketing