IKEA zachęca kobiety do…. sikania na gazetę

IKEA zachęca kobiety do…. sikania na gazetę
IKEA już nie raz wyszła poza schemat większość reklamodawców, którzy pokazują perfekcyjne życie, błyszczące meble, uśmiechnięte rodzin... Szwedzki brand stawia w swojej komunikacji na naturalizm i odwzorowanie codzienności. Bo przecież jest tam, gdzie dzieje się życie.
O autorze
1 min czytania 2018-01-10

Dlatego jego kolejna akcja trafia w samo sedno życia i uczestniczenia w każdym ważnym wydarzeniu. IKEA w 2018 roku zachęca Panie do siusiania na gazetę. Zastanawiacie się dlaczego? Jeśli jesteś w ciąży, nasikanie na specjalne miejsce w reklamie, ujawnia specjalną zniżkę na łóżeczka dziecięce!

Do stworzenia tej akcji wykorzystano technologię podobną do tej w testach ciążowych.

PS

Jeśli śledzicie marketingowe poczynania IKEA na pewno pamiętacie akcję, w której marka odpowiedziała na, prawie, wszystkie pytania.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

 

Nazwy produktów na stronie internetowej zmieniono pod problemy ludzi, które są najczęściej wyszukiwane w Google. Powstały specjalne landing page, które kierują do odpowiednich AdWords Ads. Niektóre z prezentowanych rozwiązań były naprawdę dowcipne. Pytanie: „Moja córka jest całą noc poza domem” kierowałą użytkowników do kuli dyskotekowej, zaś pytanie co zrobić, gdy „moja rodzina mnie nie szanuje” sklep prowadzi do stroju białej królowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się