IKEA zwraca uwagę na rolę dobrego samopoczucia w domu w nowej kampanii „Witaj w lepszym domu”

1 września br. wystartuje nowa kampania „Witaj w lepszym domu”, w której IKEA zwraca uwagę na rolę równowagi w codziennej przestrzeni. Celem spotu jest zachęcenie Polaków do dbania o większą harmonię w swoich czterech ścianach, którą uzyskamy dzięki odpowiedniemu urządzeniu wnętrza.
O autorze
1 min czytania 2020-09-01

– To twój dom. To miejsce, które wypełniasz swoim sercem (…) – brzmią pierwsze zdania otwierające nowy spot IKEA i cały rok katalogowy 2021. Historia filmu przedstawia dom jako miejsce relaksu i odpoczynku, jako przestrzeń, w której zmieniają się meble, ale nie uczucia. Fabuła skupia się na sytuacjach z codziennego życia mieszkańców, np. zabawie z dziećmi, relaksującej drzemce, parze tańczącej w zaciszu swojego mieszkania.

Nowa kampania IKEA podkreśla rolę dobrego samopoczucia i relaksu płynącego z harmonijnie urządzonego domu oferującego zdrowe i bezpieczne rozwiązania. Marka pokazuje, że niezależnie od tego, czy potrzebujemy równowagi fizycznej, np. poprzez ułatwienie gotowania zdrowych posiłków dzięki różnym kuchennym akcesoriom, czy psychicznej – dbanie o komfortowe miejsce do odpoczynku – uporządkowana przestrzeń odgrywa istotny element w naszym codziennym poszukiwaniu harmonii. IKEA oferując ergonomiczne rozwiązania podkreśla swoją rolę w tworzeniu lepszego, bardziej zrównoważonego domu oraz inspiruje Polaków do troski o swoje dobre samopoczucie w czterech kątach.

Klient: IKEA Retail
Dyrektor fotografii: Michael Krichman
Reżyser: Niels Grabol
Agencja: Instinct
Adaptacja w Polsce: VMLY&R
Dom mediowy: Wavemaker
Postprodukcja: Badi Badi

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj