Kampania McDonald’s skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Ma przyciągać uwagę różnych pokoleń – od osób z nostalgią wspominających lata 00., aż po nowych odkrywców smaków, dla których minione lata stanowią dawkę inspiracji i zachęcają do reinterpretowania ówczesnych trendów.
Kultowe produkty z Maka powracają
Przywrócenie do menu hitów z milenijnej oferty Maka jest przede wszystkim wyjściem naprzeciw potrzebom gości McDonald’s i odpowiedzią na liczne prośby fanów, którzy od dawna wyczekują powrotu swoich ulubionych produktów.
Zobacz również
Teraz goście restauracji będą mogli naprawdę poczuć się jak w latach 2000. Na gości czekają nie tylko Filet-O-Fish, Big Tasty Bacon, Chicken McBites, Lodowe Marzenie, sos musztardowy czy sos blue cheese, ale także unikatowe retro opakowania, a menu w kioskach zachęca designem nawiązującym do lat 2000.
– W najnowszej kampanii „Ikony lat 2000. znowu w Maku!” zabieramy gości McDonald’s w podróż w czasie. Zadbaliśmy o to, aby fani Maka mogli doświadczyć magii lat 2000. Umożliwiliśmy im to zarówno przez powrót ikonicznych produktów i retro designu, jak i przez prezentację spotów, które doskonale pokazują klimat tamtych lat. Wracamy do czasów, gdy rządziły łańcuszki na Gadu-Gadu, a w telewizji leciały teledyski boysbandów – zaznacza Anna Tryfon, Brand Managerka McDonald’s Polska.
Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media oraz działania technologiczne obsługuje Dentsu Creative. Działania PR oraz influencer marketing koordynowane są przez agencję 24/7Communication.
#PrzeglądTygodnia [26.08-01.09.2025]: perełki OOH, Lacoste zmienia logo, czapka US Open
źródło: mat. pasowe, opracowanie: Agata Drynko
Słuchaj podcastu NowyMarketing