Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Programmatic [KONKURS]

Efektywność napędzania danymi: 17 prezentacji, case studies, raporty – najnowsza wiedza na temat programatycznego zakupu reklamy. Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę.

SPRAWDZAM

Ikony lat 2000. wracają do Maka

ikony lat 2000 McDonald's
Fani McDonald’s z nostalgią wspominali kultowe produkty z początku lat 2000. Dobra wiadomość – od 10 września, na czas trwania kampanii, do oferty Maka wracają Filet-O-Fish, Big Tasty Bacon, Chicken McBites, sosy blue cheese i musztardowy oraz deser Lodowe Marzenie.
O autorze
1 min czytania 2025-09-11

Kampania McDonald’s skierowana jest do szerokiej grupy odbiorców. Ma przyciągać uwagę różnych pokoleń – od osób z nostalgią wspominających lata 00., aż po nowych odkrywców smaków, dla których minione lata stanowią dawkę inspiracji i zachęcają do reinterpretowania ówczesnych trendów.

Kultowe produkty z Maka powracają

Przywrócenie do menu hitów z milenijnej oferty Maka jest przede wszystkim wyjściem naprzeciw potrzebom gości McDonald’s i odpowiedzią na liczne prośby fanów, którzy od dawna wyczekują powrotu swoich ulubionych produktów.  

Teraz goście restauracji będą mogli naprawdę poczuć się jak w latach 2000. Na gości czekają nie tylko Filet-O-Fish, Big Tasty Bacon, Chicken McBites, Lodowe Marzenie, sos musztardowy czy sos blue cheese, ale także unikatowe retro opakowania, a menu w kioskach zachęca designem nawiązującym do lat 2000. 

 – W najnowszej kampanii „Ikony lat 2000. znowu w Maku!” zabieramy gości McDonald’s w podróż w czasie. Zadbaliśmy o to, aby fani Maka mogli doświadczyć magii lat 2000. Umożliwiliśmy im to zarówno przez powrót ikonicznych produktów i retro designu, jak i przez prezentację spotów, które doskonale pokazują klimat tamtych lat. Wracamy do czasów, gdy rządziły łańcuszki na Gadu-Gadu, a w telewizji leciały teledyski boysbandów – zaznacza Anna Tryfon, Brand Managerka McDonald’s Polska

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację oraz realizację kampanii odpowiada agencja DDB, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a social media oraz działania technologiczne obsługuje Dentsu Creative. Działania PR oraz influencer marketing koordynowane są przez agencję 24/7Communication.

źródło: mat. pasowe, opracowanie: Agata Drynko

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się