Radio TOK FM pozycjonuje się jako przestrzeń, gdzie spotykają się różne perspektywy na kluczowe tematy: bezpieczeństwo, finanse, kulturę, edukację czy zdrowie. Stacja realizuje założenie, że każdy temat można – i należy – analizować z różnych stron.
Podobne podejście widać w twórczości Janka Kozy – znanego z charakterystycznej, pozornie niedbałej kreski i inteligentnego humoru, które od lat trafnie komentują polską rzeczywistość. Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, ale pokazują ich z czułością i dystansem. Jego prace można oglądać m.in. na łamach „Polityki”.
Zobacz również
Rysunki Janka Kozy w kampanii TOK FM
TOK FM podjął współpracę z satyrykiem, w ramach której powstała kampania wizerunkowa realizowana na nośnikach zewnętrznych w największych polskich miastach, w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”), w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.


Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]

Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.
– Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra – to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie – my również w TOKM FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia – mówi Anna Justka, dyrektorka promocji TOK FM.
źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko