Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

Upoluj bilet na IAB HowTo: Digital OOH [KONKURS]

W dobre ręce oddamy 2 bilety na wydarzenie. Sprawdź, jak i kiedy je upolować.

Sprawdzam

Ilustracje satyryka Janka Kozy w kampanii wizerunkowej TOK FM

Janek Koza kampania TOK FM
Radio TOK FM przedstawia kampanię wizerunkową, w której główną rolę odgrywają rysunki satyryka Janka Kozy. Charakter jego prac wpisał się w hasło pozycjonujące stację – „Na każdy temat, z każdej strony”.
O autorze
1 min czytania 2025-10-08

Radio TOK FM pozycjonuje się jako przestrzeń, gdzie spotykają się różne perspektywy na kluczowe tematy: bezpieczeństwo, finanse, kulturę, edukację czy zdrowie. Stacja realizuje założenie, że każdy temat można – i należy – analizować z różnych stron.

Podobne podejście widać w twórczości Janka Kozy – znanego z charakterystycznej, pozornie niedbałej kreski i inteligentnego humoru, które od lat trafnie komentują polską rzeczywistość. Ilustracje artysty nie wyśmiewają bohaterów, ale pokazują ich z czułością i dystansem. Jego prace można oglądać m.in. na łamach „Polityki”.

Rysunki Janka Kozy w kampanii TOK FM

TOK FM podjął współpracę z satyrykiem, w ramach której powstała kampania wizerunkowa realizowana na nośnikach zewnętrznych w największych polskich miastach, w prasie („Polityka”, „Gazeta Wyborcza”), w internecie (portale horyzontalne i media społecznościowe), a także w sieci kin Helios.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja strategiczno-kreatywna OS3, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Grupy Eurozet.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Rysunki Janka Kozy to coś więcej niż satyra – to inteligentny, czuły komentarz do tego, co dzieje się wokół nas. Współpraca z Jankiem to naturalne połączenie – my również w TOKM FM stawiamy na przemyślane podejście do rzeczywistości, zamiast na krzyk i uproszczenia – mówi Anna Justka, dyrektorka promocji TOK FM.

źródło: mat. prasowe, opracowanie: Agata Drynko

PS „Nadajemy do myślenia”: rebusy zamiast sloganów w kampanii wizerunkowej Radia Kraków

PS2 „Eksperyment” OFF Radia Kraków z audycjami tworzonymi przez AI [OPINIE]