Imagination Day 2025: wśród prelegentów przedstawiciele Netflix, Spotify, PayPal i Cannes Lions [PATRONAT]

Imagination Day 2025: wśród prelegentów przedstawiciele Netflix, Spotify, PayPal i Cannes Lions [PATRONAT]
Imagination Day 2025 odsłania pierwszą grupę prelegentek i prelegentów. 27–28 listopada w warszawskim Multikinie Złote Tarasy na scenie pojawią się m.in. przedstawiciele Netflix, Spotify, PayPal i Józef Jakub Orliński.
O autorze
1 min czytania 2025-09-30

Imagination Day od kilkunastu lat gromadzi osoby tworzące kampanie, projektujące rozwiązania i poszukujące innowacji, które wyznaczają kierunki rozwoju branży kreatywnej. Tegoroczna dwudniowa konferencja przyciągnie uczestników zarówno z Polski jak i zagranicy od menedżerów i marketerów po niezależnych artystów i projektantów. Na scenie wystąpią m.in.:

  • Rasmus Wangellin, Global Head of Brand Design – Spotify
  • Aditya Kishore, Insight Director – WARC
  • Jouke Vuurmans, Global Chief Creative Officer – MediaMonks
  • Sarah Pernick, Executive Producer – PayPal
  • Philip Thomas, Chief Executive, Ascential Chair, LIONS
  • Viton Araujo, Creative Partner – Area 23
  • Jean Zamprogno, Executive Creative Director – AKQA
  • Jay Richards, CEO – Imagen Insights
  • Jarbas Agnelli, Film Director, Creative Director, Founder – Birds on the Wires
  • Natalia Talkowska, CEO & Founder – NATALKA
  • Andreas Dahlqvist, CEO – NORD DDB
  • Józef Jakub Orliński – światowej sławy kontratenor
  • Monika Wasilewska, CEE Social Marketing Manager I Maciek Janiszewski,
    CEE Marketing Manager – Netflix

To pierwsza odsłona programu, który w kolejnych tygodniach zostanie uzupełniony o kolejne nazwiska.

Od wizjonerów po wschodzące gwiazdy

Imagination Day konfrontuje doświadczenia osób pracujących w międzynarodowych koncernach z perspektywą twórców niezależnych i artystów. Uczestnicy będą mogli poznać zarówno strategie globalnych marek, jak i autorskie projekty redefiniujące pojęcie kreatywności. Zaproszone ekspertki i eksperci zaprezentują światowej sławy case studies, podzielą się przełomowymi insightami, odważnymi ideami oraz praktycznymi strategiami rynkowymi. Nie zabranie również czasu na sesje networkingowe.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dwudniowy przegląd światowych kampanii – nowa równoległa scena

Program tegorocznej konferencji wzbogacono o nową, równoległą scenę, która przez dwa dni prezentować będzie najlepsze kampanie i działania marketingowe z całego świata. Pokaz zostanie podzielony według kluczowych sektorów – m.in. motoryzacja, FMCG, finanse, retail czy pharma. To wyjątkowa dawka inspiracji dla specjalistów marketingu, którzy w jednym miejscu zyskają dostęp do najnowszych światowych trendów w obszarze, w którym na co dzień pracują.

Przestrzeń dla młodych profesjonalistów

Tegoroczna edycja wprowadza Young Pass – specjalny bilet z 50% zniżką dla osób urodzonych po 28 listopada 1995 roku. To propozycja dla młodych przedstawicieli branży kreatywnej, którzy chcą zdobyć wiedzę i nawiązać pierwsze kontakty zawodowe w międzynarodowym środowisku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Imagination Day 2025 odbędzie się w dniach 27–28 listopada w Multikinie Złote Tarasy w Warszawie.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR – oficjalny przedstawiciel Cannes Lions w Polsce. 

Bilety dostępne są na stronie: www.imaginationday.com

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.