Warszawska Fabryka Platerów HEFRA, firma z 200-letnią tradycją, uruchamia na zbliżające się Święta Bożego Narodzenia specjalną stronę internetową: prezenty.hefra.pl. Jej odbiorcy będą mieli możliwość skomponowania prezentu dla bliskiej osoby, dzięki doborowi produktu z gamy propozycji Hefra, życzeń, opakowania oraz dodaniu dedykacji. Zakupione prezenty trafią prosto w ręce adresatów – tak, by mogły stać się wyrazem pamięci, a zarazem doskonałym podarunkiem pod choinkę.
Agencja Imagine jest odpowiedzialna za przygotowanie strony internetowej, zakup oraz planowanie mediów do towarzyszącej kampanii.
Zobacz również
– W portfolio marki Hefra można znaleźć produkty na każdą kieszeń. Co więcej wszystkie charakteryzują się najwyższą jakością i wysokimi walorami estetycznymi, dlatego świetnie sprawdzają się jako prezenty. Tegoroczne Święta mogą być zupełnie inne niż to, do czego jesteśmy przyzwyczajeni. Niezmienna pozostanie jednak potrzeba bliskości i pamięci. Stąd nasz pomysł, aby ułatwić ich okazywanie. Dzięki naszej akcji każdy może kupić spersonalizowany prezent wraz z osobistą dedykacją, my zaś zadbamy o jego dostarczenie, by mógł cieszyć osoby bliskie sercom naszych klientów – mówi Karol Świetlicki vel Węgorek, CEO Hefra SA.
Kampania reklamowa towarzysząca debiutowi strony prezenty.hefra.pl będzie prowadzona od 3 do 20 grudnia.
Agencja Imagine rozpoczęła długoterminową obsługę marki Hefra w obszarze digital w październiku. Współpraca dotyczy prac nad UX i UI e-commerce marki Hefra oraz kampanii digital.
Jak marki wspierają ochronę zdrowia psychicznego w Polsce [PRZEGLĄD]
Długoterminowo działania agencji skupiają się na poprawie doświadczeń klientów Hefry online i wzroście efektywności kanału e-commerce firmy. Wcześniej marka Hefra nie współpracowała w takim zakresie z żadną agencją.
Słuchaj podcastu NowyMarketing