Aleksander Tryzna przed przyjściem do IMAGINE pracował przez 6 lat w agencji kreatywnej Oxymoron. Odpowiadał w niej za kontakty z klientami oraz kreację (pisanie scenariuszy, wymyślanie nietypowych projektów ambientowych, copywriting, identyfikacja wizualna). Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Socjologia). W wolnych chwilach zajmuje się m.in. rozwijaniem swojego zainteresowania reklamą, ale także sportem (rowery, pływanie, łucznictwo).
Bartłomiej Szymański bezpośrednio przed przyjściem do IMAGINE pracował w agencji interaktywnej Kamikaze, na stanowisku Social Media Specialist. Jeszcze wcześniej pracował m.in. dla Fundacji Dobre Prawo jako Specjalista ds. Komunikacji i PR i w Dziale Obsługi Klienta Cinema City Poland gdzie odpowiedzialny był m.in. za prowadzenie akcji promocyjnych. Jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego (Marketing). Wolne chwile najchętniej poświęca na czytanie, szczególnie książek o tematyce fantasy, oraz organizacji sesji tematycznych poświęconych graniu w gry logiczne, a także sportowi – trenował amatorsko boks, obecnie poświęca się raczej kalistenice (https://goo.gl/vXvK76).
Zobacz również
Działem Obsługi Klienta agencji IMAGINE od kilku miesięcy kieruje Tomasz Mazurek (na stanowisku Client Service Directora), który jest także Strategy Managerem agencji.

Jak social media zmieniają współczesną ścieżkę zakupową? [WEBINAR]