IMM przejmuje Newspoint. Firma ma ambitne plany ekspansji zagranicznej

Instytut Monitorowania Mediów kupił 100% udziałów firmy Newspoint.
O autorze
1 min czytania 2024-01-10

4 stycznia br. Instytut Monitorowania Mediów SA kupił 100% udziałów spółki Newspoint. IMM od lat stawia na intensywny rozwój, a ta inwestycja to kolejny krok w realizacji obranej strategii. Dzięki temu IMM znacząco zwiększa swój udział w polskim rynku monitoringu i analityki mediów. Zyskują na tym przede wszystkim klienci.

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził się już w przejmowaniu i rozwijaniu firm. Dobrym przykładem jest zakup rumuńskiej spółki mediaTRUST, w którą zainwestował w 2008 roku. Od tamtej pory mediaTRUST zwiększył sprzedaż 12-krotnie i stał się największą rumuńską firmą w branży z ponad 50% udziałem w rynku. Połączenie potencjału IMM, Newspoint oraz mediaTRUST pozwoli grupie IMM na dalszą ekspansję międzynarodową.

– W IMM stawiamy na nowe technologie i systematycznie wprowadzamy innowacje, które podnoszą jakość naszych usług. Jesteśmy otwarci na różnego rodzaju inwestycje, które pozwalają nam się rozwijać. Kolejną z nich jest kupno Newspoint, które niesie ze sobą wymianę doświadczeń i otwiera przed nami nowe perspektywy. Dzięki temu będziemy mogli jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do potrzeb klientów – mówi Paweł Sanowski, Prezes Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

– W obecnych czasach istotne znaczenie ma też rozwój technologii, w tym sztucznej inteligencji. Jesteśmy przekonani, że łącząc siły, sprostamy nowym wyzwaniom. Warto podkreślić, że IMM ma już pierwsze doświadczenia we wdrażaniu technologii opartych na AI. Jest też w trakcie opracowywania kolejnych projektów R&D dofinansowanych ze środków UE z budżetem przekraczającym 6 milionów zł. Beneficjentami tych prac będą przede wszystkich klienci grupy IMM  dodaje Agata Andruszkiewicz, Członek Zarządu Instytutu Monitorowania Mediów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj