Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Tajniki Google Analytics 4 dla marketerów [WEBINAR]

Weź udział w sesji pytań i odpowiedzi z Maćkiem Lewińskim!

ZAPISZ SIĘ

IMOK Future of Skills #4: jakie są trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera?

O autorze
1 min czytania 2023-01-23

Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 –Influencer marketing – trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?

Bycie managerem influencera to praca z twórcą internetowym przy zarządzaniu wszystkimi obszarami jego pracy. To także zostanie jego asystentem, a właściwie prawą ręką i doradcą. Odpowiednia wiedza z zakresu influencer marketingu i zarządzania pozwoli Ci pracować z influencerami na co dzień. Zarówno przy kampaniach reklamowych, jak i przygotowywaniu i publikacji codziennego contentu na YouTubie, Instagramie czy TikToku. Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej na temat pracy z twórcami internetowymi i zostaniu managerem influencera, dołącz do IMOK Future od Skills #4. Dowiesz się, dlaczego warto wybrać ten zawód, jakie kompetencje są do tego potrzebne i od czego zacząć.

Spotkanie poprowadzi Joanna Ceplin, CEO Instytutu Marki Online i Komunikacji oraz Anna Ryczkowska, senior PR&communications manager w LTTM. Będą rozmawiać ze swoimi gośćmi o specyfice tej branży. Będą nimi:

  • Justyna Zawadzka z group influencer m anager, która z influencerami zrealizowała setki projektów dla polskich i zagranicznych marek.
  • Kacper Pakuła – group influencer manager w LTTM
  • Aleksandra Padyk, senior influencer manager w LTTM, managerka dobrze znanych i działających od wielu lat twórców internetowych.

Podczas IMOK Future of Skills #4 specjaliści ze świata influencer marketingu opowiedzą o tym, dlaczego warto zostać managerem twórcy internetowego, z kim możesz współpracować, jeśli zdecydujesz się na ten zawód, a także jakie kompetencje i umiejętności są przydatne, aby zostać managerem influencera. Podpowiedzą też, które platformy social media są najlepszym miejscem do promowania twórcy, i w jaki sposób zbudować skuteczną kampanię z influencerem dla marki, z którą podejmuje współpracę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Nie przegap IMOK Future of Skills #4 – Trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera, który odbędzie się już 31 stycznia o godz. 19:00.

Zapisy na bezpłatne wydarzenie dostępne są na stronie imok.edu.pl/ifos_4/.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się