Impreza z efektem „WOW”

Właśnie ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa PepsiCo, której celem jest zainspirowanie konsumentów do tego, by zaskakiwali swoich znajomych oryginalnymi mocktailami na karnawałowych imprezach.
O autorze
1 min czytania 2015-01-07

Proste miksy o wyjątkowych nazwach, np. Rebel Bąbel, Double Bubble, Lemonaliza, Coolacabana czy Anti-Gravity, swoim wyglądem i sposobem podania wywołują prawdziwy efekt „WOW”. W ramach akcji konsumenci mogą wziąć udział w konkursie z nagrodami, w którym spośród 10 mocktaili, wybiorą najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Kampania potrwa od początku stycznia do końca lutego br.

Konkurs „GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015” wspierany jest kampanią 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS), takie jak: standy z ulotkami, wobblery, plakaty, narożniki, owijki oraz polesigny. Ponadto kampanię wspierają działania PR. Spot reklamowy został przygotowany przez agencję BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w Internecie przygotowało Digital One, materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, natomiast działania Public Relations prowadzi Questia.

Wejdź na stronę i GŁOSUJ NA IMPREZOWY MIKS 2015!

Kampania telewizyjna, która zachęca konsumentów do wzięcia udziału w zabawie potrwa od 31 grudnia 2014 do 28 lutego 2015 roku.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

„Najlepszy sposób na to, by zaskoczyć znajomych podczas karnawałowej imprezy to zaserwować im wyjątkowe miksy. Specjalnie dla naszych konsumentów na www.pepsi.pl przygotowaliśmy proste do zrobienia przepisy na mocktaile, które zachwycą każdego swoim wyglądem i smakiem” – powiedział Michał Szewczyk, Brand Manager Pepsi Poland.

Od 2 stycznia do 24 lutego br. na stronie trwa konkurs, w którym konsumenci mogą głosować na najlepszy IMPREZOWY MIKS 2015. Drogą stopniowej eliminacji, spośród 10 unikalnych propozycji, uczestnicy zabawy wyłonią króla miksów. W konkursie codziennie są do wygrania atrakcyjne nagrody. Dodatkowo na witrynie można rozwiązać Zmiksowany Party Quiz i przekonać się, jaki miks najbardziej pasuje do naszego stylu imprezowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponadto w ramach kampanii od 10 stycznia do 24 lutego br. na oficjalnym profilu Pepsi na Facebooku odbywa się konkurs, w którym konsumenci mogą brać udział w głosowaniu na swoje ulubione MIKSY 2015 i wygrywać nagrody.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się