Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Polityka korzystania z GenAI dla agencji i marek [Q&A]

Jakie są najważniejsze aspekty polityki korzystania z narzędzi Gen AI przez agencje i marki? W jaki sposób agencje mogą zapewnić etyczne wykorzystanie Gen AI w swoich kampaniach?

SPRAWDZAM

IMS partnerem programu „Wybieram Wodę”

IMS Sensory Media został partnerem edukacyjnej kampanii społecznej „Wybieram Wodę”. Lider wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego zajmie się produkcją spotów radiowych, które będą przez rok emitowane w galeriach handlowych. Późniejsze działania rozszerzone zostaną o emisję...
O autorze
1 min czytania 2017-03-01

…spotów video oraz działania ambientowe.

„Wybieram wodę” to kampania edukacyjna Polskiego Towarzystwa Dietetyki oraz Instytutu Promocji Zdrowia i Dietoterapii. Celem programu jest zwrócenie uwagi na to, jak ważną rolę w zachowaniu zdrowia odgrywa prawidłowe nawodnienie organizmu. Edukacja będzie prowadzona również w kontekście prawidłowo zbilansowanej diety. Poza tym ważnym elementem projektu będzie także promocja ochrony naturalnych zasobów wodnych oraz podkreślanie roli wody nie tylko w zachowaniu zdrowia, ale także w środowisku, gospodarce, przemyśle i rolnictwie.

Kampania „Wybieram wodę” skierowana jest przede wszystkim do kobiet w ciąży i karmiących oraz ich małych dzieci, młodzieży szkolnej, seniorów oraz osób aktywnie uprawiających sport, czyli grup najbardziej narażonych na niedostateczne nawodnienie organizmu. Program realizowany będzie od września 2017 roku i zaplanowany jest na minimum trzy lata. W ramach projektu stworzona zostanie multimedialna platforma edukacyjno-informacyjna. Działaniom edukacyjnym towarzyszyć będzie kampania informacyjna w mediach ogólnopolskich i lokalnych.

Szczegóły na temat kampanii znajdują się na stronie www.wybieramwode.pl.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 97 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj