In Hot Water Company ponownie dla Ferratum Polska

W ramach stałej współpracy, z początkiem maja 2013 roku, Agencja Interaktywna In Hot Water Company zaczęła prowadzić komunikację na Facebooku dla nowej marki - FerBuy. To kolejna, po Ekspres Kasie, marka z portfolio grupy Ferratum Polska, dla której agencja będzie prowadziła działania.
O autorze
0 min czytania 2013-05-21

W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za wizerunek marki na Facebooku. Zajmuje się również tworzeniem i rozwojem społeczności skupionej wokół płatności internetowych oraz przygotowywaniem dedykowanych aplikacji i wsparciem działań reklamowych.

– Cieszymy się, że zdobyliśmy zaufanie klienta i zdecydował się powierzyć nam prowadzenie działań marketingowych dla kolejnego produktu. Dla nas najważniejsze jest dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej i stworzenie dobrej strategii działań, dzięki której użytkownicy będą korzystali z usług FerBuy – powiedziała Małgorzata Litorowicz, dyrektor ds. sprzedaży w In Hot Water Company.

FerBuy to prosty i bezpieczny system płatności działający na zasadzie “kup teraz, zapłać później”. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj