Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Neuronauka w praktyce: Emocje czy rozum? Mapa mózgu klienta [Q&A]

Emocje czy rozum – co i kiedy odgrywa kluczową rolę w procesie zakupowym i dlaczego? Dowiedz się, czym jest neuromapa i na jakie jej elementy powinni zwracać uwagę marketerzy.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

„In Poland we don’t say…” – najlepsze RTM’y marek na viralową akcję

„In Poland we don’t say…” – najlepsze RTM’y marek na viralową akcję
Kilka dni temu na Twitterze rozpoczęła się nietypowa akcja, w ramach której internauci publikowali posty z różnymi polskimi powiedzeniami – wszystkie jednak rozpoczynały się od zdania „In Poland we don’t say…”. Akcja szybko stała się viralem, a swoje własne odpowiedzi przygotowały popularne marki.
O autorze
0 min czytania 2020-05-07

Z pewnością w ciągu ostatnich kilku dni, przeglądając media społecznościowe, natrafiliście na tajemnicze posty znajomych, które rozpoczynały się od zdania „In Poland we don’t say…”. Są one częścią viralowej akcji, która została zapoczątkowana kilka dni temu na Twitterze. Polega ona na tym, że internauci publikują humorystyczne treści, które odnoszą się do polskiej kultury, zwyczajów itp. 

Nietypowa akcja szybko zdobyła popularność wśród polskich użytkowników i nie tylko – na akcję postanowiły odpowiedzieć też popularne marki. Przedstawiamy te najciekawsze kreacje.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#1 Lidl Polska

#2 Lech Polska

#3 KFC

#4 Porta 

#5 BP Polska

#6 Bank ING

#7 Hebe

#8 mBank

#9 Traficar

#10 Łowicz

#11 Bolt

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#12 Sklepy abc

#13 Netguru

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się