Inwestycja w indaHash to strategiczna transakcja z punktu widzenia ArabyAds, pozwalająca liderowi sektora AdTech silniej zaznaczyć swoją obecność na globalnym rynku, a także wzmocnić kompetencje zespołu zarządzającego o doświadczenie i wiedzę założycieli indaHash. Twórcy wywodzącej się z Polski platformy dołączą do zespołu zarządzającego ArabyAds i nadal będą kierować działalnością indaHash.
indaHash – od momentu założenia w 2016 r. – bardzo prężnie rozwija się nie tylko na rodzimym, polskim rynku, ale także na arenie międzynarodowej, stając się w krótkim czasie jedną z największych na świecie platform influencer marketingowych. W tym czasie spółka zrealizowała kampanie marketingowe na 115 rynkach dla ponad 600 marek, w tym m.in. dla takich brandów jak Adidas, Danone, Coca-Cola, McDonald’s, Samsung czy IKEA. Obecnie indaHash posiada zespoły w Dubaju, Dżakarcie, Johannesburgu, Kuala Lumpur, Londynie, Singapurze i Warszawie.
Zobacz również
– Jesteśmy dumni, że możemy połączyć nasze siły z indaHash, globalną firmą znaną z ogromnych możliwości i skuteczności swojej platformy. Ten strategiczny ruch umożliwi nam dalsze budowanie długoterminowej wartości dla naszych partnerów i interesariuszy. Zapewni nam także solidną pozycję na nowych rynkach, gdzie indaHash jest już dominującym graczem – skomentował transakcję Mahmoud Fathy, CEO i Co-founder ArabyAds.
– Dwa lata temu postanowiłam związać swoje życie prywatne z Dubajem, ponieważ stało się jasne, że tutejsze biuro indaHash staje się znaczącym centrum biznesowym. Teraz stawiamy kolejny krok w regionie. Cieszę się, że tę nową podróż możemy rozpocząć z ArabyAds. Spotkaliśmy się w bardzo dogodnym czasie – rynek AdTech jest w pełni rozkwitu. Wierzę, że połączenie naszego doświadczenia branżowego, wiedzy i jakościowego przywództwa z różnorodnością geograficzną oraz możliwościami naszej platformy jest znakomitym posunięciem, które wkrótce przyniesie nam bezprecedensowy sukces. Nasza wspólna wizja jest spójna, a do tego partnerska współpraca i oparcie na innowacjach, doprowadzi do wypracowania znaczącej wartości biznesowej. Obecnie koncentrujemy się na rozwoju dwóch nowych produktów – Self-Service i Creator Discovery. Pierwszy z nich jest rozwiązaniem typu „wszystko w jednym”, umożliwiającym marketerom samodzielne wdrażanie lokalnych jak i globalnych kampanii influencer marketingowych – podkreśliła Barbara Sołtysińska, współtwórczyni i prezes indaHash.
– Przejęcie indaHash to kolejny krok w kierunku realizacji naszej globalnej wizji. Już od jakiegoś czasu nasze oczy były skierowana na nowe rynki i międzynarodową ekspansję, a ta współpraca zbliży nas do kolejnych, rozwijających się rynków. W najbliższej przyszłości będziemy dalej podejmować współpracę z technologicznymi liderami, mającymi podobną wizję biznesową i wzmacniającymi naszą obecność na nowych rynkach. Rozpoczęta współpraca z indaHash już teraz pomoże nam dostarczyć skalowalne i skuteczne rozwiązania dla firm e-commerce na całym świecie – podsumowuje Gulrez Alam, chief investment i strategy officer w ArabyAds.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing