Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Beefeater rozszerza swoją ofertę o kolejny wariant smakowy

Beefeater prezentuje nowy wariant smakowy ginu, który przedłuży rześki smak wakacji. Beefeater Blood Orange to klasycznie destylowany gin z domieszką czerwonej pomarańczy o wyjątkowym, gorzko-cytrusowym smaku.
O autorze
1 min czytania 2022-09-19

W portfolio Wyborowa Pernod Ricard znajduje się 6 wyjątkowych marek z tej kategorii, a wśród nich – najczęściej nagradzany gin na świecie* czyli Beefeater. To prawdziwy „The Spirit of London”, produkowany w sercu Londynu w dzielnicy Kennington, nad którego jakością czuwa Desmond Payne – najbardziej doświadczony i wielce utytułowany Master Distiller. Na bazie receptury ikonicznego Beefeater London Dry powstał nowy wariant… Blood Orange.

Wakacyjny nastrój przez cały rok

Beefeater Blood Orange wychodzi naprzeciw potrzebom konsumentów, którzy poszukują nowych, orzeźwiających smaków i trafia w gusta zarówno kobiet, jak i mężczyzn.

Segment ginów smakowych to jedna z najszybciej rosnących kategorii alkoholowych na świecie i ten trend zaczyna być również widoczny na polskim rynku. Dlatego zdecydowaliśmy się rozszerzyć naszą ofertę, tym razem przedstawiając kolejny wariant wzbogacony aromatem czerwonych pomarańczy. W Beefeater Blood Orange wykorzystaliśmy ich słodkość i soczystość, dzięki czemu stworzyliśmy zupełnie nowy gin, którego dopełnieniem jest wyjątkowy, gorzko-cytrusowy smak – powiedział Maciej Kwaśniewski, senior brand manager w Wyborowa Pernod Ricard.

Beefeater Blood Orange dostępny jest w butelkach o pojemności 700ml na tym samym poziomie cenowym co popularny Beefeater Pink.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj