Indonezja pierwszym państwem promującym się na TikToku

TikTok rozpoczął współpracę z Ministerstwem Turystyki Indonezji. Po raz pierwszy ByteDance zaangażowało się w kampanię z państwem. W jej ramach utworzono dedykowany challange #wonderfulIndonesia, a użytkownicy aplikacji są zachęcani do publikowania najlepszych momentów ze swoich podróży po wyspie.
O autorze
1 min czytania 2019-05-27

Do tej pory chińscy właściciele aplikacji podchodzili z ostrożnością do wszelkiej formy reklamy na platformie. Ważniejsze były pozytywne wrażenia jej użytkowników niż wprowadzanie monetyzacji. Powoli się to jednak zmienia – na początku kwietnia br. pojawiła się informacje o nowych formatach reklam, a pod koniec miesiąca ByteDance poinformowało o rozpoczęciu kampanii, we współpracy z indonezyjskim ministerstwem turystyki.

Partnerstwo TikToka i Ministerstwa Turystyki Indonezji jest pierwszym tego typu działaniem – tym bardziej że obejmuje wykorzystanie obecnie jednej z najbardziej popularnych aplikacji. Celem kampanii jest pokazanie piękna, które oferuje Indonezja i zachęcenie do odwiedzin. TikTok namawia użytkowników do dzielenia się ich ulubionymi momentami z podróży, które dodatkowo mogą wziąć udział w rozpoczętym 26 kwietnia br. online challange – wystarczy nagrać krótkie wideo z podróży po wyspie i dodać hasztag #wonderfullIndonesia. Kampania obejmuje współpracę z lokalnymi twórcami i influencerami, a także promowanie użytkowników poprzez challenge, dedykowane filtry, specjalne naklejki i objazdowe spotkania z dziennikarzami.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj