Celem kampanii jest zarówno utrwalenie wizerunku INEA jako operatora świadczącego zaawansowane usługi Internetowe w światłowodowej technologii dla biznesu, jak i zwiększenie ich sprzedaży.
Działania promocyjne objęły outdoor, Internet, wysyłkę direct mail oraz direct e-mail, spoty w lokalnej telewizji (WTK i TV Wielkopolska) oraz media społecznościowe.
Zobacz również
Strategię komunikacji oraz kreację materiałów kampanii dla wszystkich mediów opracowała agencja full service MINIMA – Ludzie do reklamy. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Dział Promocji i Reklamy INEA.
Kampania zakończy się 31 sierpnia.
![Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/09/Trudny-temat-latwy-ban_social-media-142x0-c-default.jpg)
Trudny temat, łatwy ban. Jak w sieci pisać i mówić o wrażliwych treściach cz. 1 [PORADNIK]