Infinity Media dla SOMFY

Od marca bieżącego roku niezależny dom mediowy Infinity Media odpowiada za zakup mediów dla SOMFY, lidera automatyki i napędów do bram, rolet, żaluzji, markiz oraz rozwiązań do domów inteligentnych.
O autorze
1 min czytania 2017-04-06

Zintegrowane działania mediowe obejmują reklamę w TV, prasie oraz Internecie. Infinity Media odpowiada za realizację działań reklamowych, promujących produkty z segmentu home automation. Pierwszy z nich – Connexoon – to produkt stworzony dla osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z rozwiązaniami typu smart. Wiosenną promocją Somfy objęty jest Connexoon Access, czyli aplikacja do sterowania bramami wjazdowymi, garażowymi, drzwiami i systemami alarmowymi. W ramach akcji można zakupić również flagową centralę TaHoma Premium, która łączy w sobie wszystkie zalety technologii smart home. Dzięki połączeniu urządzeń i czujników w jeden system TaHoma Premium sprawia, że każdy dom staje się komfortowym i bezpiecznym miejscem, a codzienne czynności przyjemnościami. Connexoon i TaHoma Premium działają w technologii io-homecontrol, która daje możliwość kontrolowania sytuacji w domu o każdej porze i z każdego miejsca na świecie dzięki dostępowi do Internetu.

Kampania telewizyjna prowadzona pod hasłem „Twój inteligentny dom już od 1299 zł”, która wystartowała 3 kwietnia, realizowana będzie w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Na potrzeby promocji zostały przygotowane 10 i 15 sekundowe spoty produktowe. Równolegle z kampanią telewizyjną prowadzone będą działania promocyjne w Internecie, które obejmują reklamę video oraz display, a także działania reklamowe w prasie opiniotwórczej i magazynach branżowych.

Współpraca Infinity Media z marką SOMFY jest następstwem podpisanej w marcu umowy, wygranej w drodze przetargu. Klient będzie obsługiwany przez Infinity Media ponownie, po kilkuletniej przerwie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj