Traficar to projekt firmy Express, dzięki któremu w kilka minut można wypożyczyć samochód do miejskiego użytku. Aby móc skorzystać z pojazdu, wystarczy do tego smartfon oraz zainstalowana aplikacja. Samochód otwiera się dzięki zeskanowaniu kodu QR znajdującego się na aucie, kluczyki są w schowku, a płatność następuje w aplikacji na telefonie po zakończeniu podróży. Usługa, która dostępna jest od października na terenie Krakowa, rozliczana jest w dwóch taryfach: za wykorzystane minuty oraz przejechany dystans.
Infinity Media odpowiada za promocję projektu. Przygotował on strategię mediową, która uwzględnia działania w Krakowie i obejmuje: Internet, (mobile/ desktop), OOH m.in. reklamę na i w komunikacji miejskiej, na nośnikach formatu CLP, w biletomatach oraz na siatce wielkoformatowej vis a vis Galerii Krakowskiej oraz Radio – w regionalnych rozgłośniach emitowane są 15 i 30 sekundowe spoty.
Zobacz również
Współpraca firmy Express i domu mediowego Infinity Media jest następstwem podpisanej umowy, wygranej w drodze przetargu. W ramach współpracy grupa WALK jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji oraz idei kreatywnej. WALK Creative zajęło się przygotowaniem materiałów ATL, WALK Social Media jest odpowiedzialne za realizację działań w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram), a WALK PR za obszar media relations.
Partnerami strategicznymi akcji są General Motors Poland oraz BGŻ BNP Paribas.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach