Infinity Media z kampanią TV dla Brubeck

Dom mediowy Infinity Media realizuje kampanię telewizyjną dla producenta odzieży termoaktywnej Brubeck. Działania reklamowe rozpoczęły się 23 listopada i potrwają do 21 grudnia.
O autorze
1 min czytania 2016-12-09

Tegoroczna kampania sponsorska jest sygnowana osobą Tomasza Sikory, wielokrotnego mistrza w biegach biathlonowych, a od 2015 roku trenera reprezentacji Polski w dwuboju zimowym. Komunikacja skierowana jest do młodych mieszkańców Polski, głównie dużych miast, a przede wszystkim aktywnych sportowo.

Ośmiosekundowy billboard sponsorski z Tomaszem Sikorą jest emitowany w zasięgowych stacjach ogólnopolskich takich jak TVN, TVP, czy Polsat. Spot jest nadawany przy głównych serwisach sportowych (TVN, TVP), prognozie pogody (TVP), pasmach filmowych (Polsat) oraz przy wybranych konkursach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Są to programy, które gromadzą najwyższą widownię z grupy docelowej.

Pierwszy, listopadowy etap kampanii telewizyjnej objął swoim zasięgiem ponad 5 mln osób z planowanej grupy odbiorców. Grudniowy etap stanowi kontynuację działań rozpoczętych w listopadzie. Billboardy sponsorskie Brubeck będą emitowane przy wybranych pozycjach filmowych na Polsacie, przy prognozie pogody i wybranych konkursach Pucharu Świata w skokach narciarskich. Kampania wsparta jest promocją w prasie, internecie oraz w social media. Działania na portalach społecznościowych będą kontynuowana do końca lutego.

Kampania została zaplanowana przez dom mediowy Infinity Media, który w ramach podpisanej umowy współpracuje dla marki Brubeck już kolejny rok. Infinity Media odpowiada za zakup i planowanie kampanii, zaś strategia mediowa jest efektem współpracy klienta i agencji Intelligent Decisions Training Company w ramach działań długoterminowych. Za produkcję billboardów odpowiada F4Studio z Krakowa.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj