Influencer is not an idea – zmiany w agencji strategicznej Lettly

Agencja Lettly ewoluowała w agencję strategiczną influencer marketingu. Nowe podejście do współpracy z twórcami obrazuje claimem "Influencer is not an idea" oraz wideo manifestem, który wskazuje nowy kierunek influencer marketingu
O autorze
2 min czytania 2023-10-27

Źródło ilustracji: materiały prasowe

Zmiana wiąże się z nowym pozycjonowaniem agencji, powstaniem działu strategicznego i rozszerzeniem dotychczasowej komunikacji.

Lettly od 8 lat specjalizuje się w influencer marketingu i wyróżnia się innowacyjnym oraz partnerskim podejściem do współpracy z influencerami. Od 3 lat kładzie mocny nacisk na rozwój kompetencji strategicznych, czego dowodem są wygrane przetargi na stałą współpracę oraz tworzenie i realizację strategii influencerskiej i advocacy dla takich marek jak Zalando, Emolium, Lactacyd i Iwostin.

Efektem tych działań jest powstanie działu strategicznego i zmiana pozycjonowania Lettly na rynku agencji influencerskich.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Rozwój agencji marketingowej

Lettly ewoluowało w agencję strategiczną influencer marketingu. Swoje strategiczne podejście do współpracy z twórcami agencja obrazuje nowym claimem — Influencer is not an idea. To także zapowiedź nowej komunikacji marketingowej Lettly, która będzie rozszerzeniem dotychczasowej edukacji klientów i partnerów biznesowych, do których zaliczają się najlepsze agencje kreatywne w Polsce.

– Byliśmy jedną z pierwszych agencji influencer marketingu w Polsce. Chcemy w dalszym ciągu wyznaczać standardy jakości współpracy marek z twórcami, dlatego od lat stawiamy na najlepszych ludzi i rozwijanie strategicznych kompetencji. Zmiany, które wypracowaliśmy w ostatnich miesiącach są potwierdzeniem drogi, którą chcemy iść dalej, już jako agencja strategiczna influencer marketingu – opowiada CEO Lettly, Jakub Orłowski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ta zmiana w Lettly wiąże się nie tylko z nowym pozycjonowaniem agencji, ale również poszerzaniem kompetencji całego teamu i zwiększeniem portfolio usług.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za nowy dział strategiczny w Lettly odpowiedzialne są Ania Nadolińska, Marketing & Strategy Managerka (wcześniej PR & Communication Managerka) oraz Zuza Ledworowska, Bussines Development Managerka.

Video manifest Lettly

Przy okazji zmian, Lettly rozpoczęło kampanię marketingową, której pierwszym etapem jest wideo manifest “Influencer is not an idea”.

– Naszym głównym celem podczas tworzenia tej kampanii była edukacja na temat współpracy z influencerami i uświadamianie, że nie są oni jedynie banerami reklamowymi czy pustymi pomysłami. Za influencer marketingiem zawsze powinna stać przemyślana strategia. Właśnie dlatego w pierwszym etapie działań stawiamy na edukację o tym, jak naprawdę wygląda praca influencerów i pokazywanie wartości, które są w DNA Lettly od zawsze: zaufanie i współpraca – tłumaczy Zuzanna Śleszyńska, co-founder i Creative Director Lettly.

W spocie wystąpili twórcy tacy, jak Filip Szyc, Aleksandra Hamkało, Oliwia Nincevic, Piotr Czaykowski i Michał Marszał, a w rolę narratora wcielił się Hubert Urbański.

Więcej informacji znajduje się na podstronie kampanii

PS Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube, lidera na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Swoje 23-letnie doświadczenie wykorzysta jako Head of Sales, odpowiadając za zarządzanie stale rosnącym zespołem sprzedaży. Doświadczona menedżerka będzie odpowiedzialna za zarządzanie stale rosnącym działem sprzedaży, którego rolą jest nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, rozwój nowego biznesu, przygotowywanie ofert koncepcyjno-strategicznych w obszarze influencer marketingu oraz koordynacja działań towarzyszących wdrażaniu kampanii.

PS2 Cirque du Soleil inwestuje w influencer marketing. Startuje z autorską platformą promującą artystów

Cirque du Soleil wychodzi poza utarte ścieżki i rozpoczyna tworzenie sieci influencerów. Podniebne akrobacje, pełna barw scenografia wzbogacona o najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, wpadająca w ucho muzyka — oto znaki rozpoznawcze grupy Cirque du Soleil. Nie bez powodu nazywani mistrzami w swoim fachu, artyści cyrkowi od lat mają rzesze fanów na całym świecie, a bilety na ich pokazy rozchodzą się w ciągu kilkudziesięciu minut.