…współpracę z influencerami. Marketing Day odbywa się jako element największego polskiego festiwalu dla twórców internetowych See Bloggers.
Tegoroczna edycja skupi 150 uczestników i 15 praktykujących prelegentów, którzy dyskutować będą o marketingu influencerów. Uczestnicy konferencji będą mieli okazje poznać studia przypadków i dobre praktyki w nawiązywaniu relacji i prowadzeniu kampanii marketingowych z twórcami internetowymi – nowymi mediami, które dynamicznie przejmują rolę portali i serwisów internetowych.
Zobacz również
– Rosnące znaczenie influencer marketingu widać również na polskim rynku internetowym i reklamowym. Dlatego też jubileuszowe, piąte, wydarzenie Marketing Day będzie w całości poświęcone temu zjawisku. Marketing Day to świetna okazja dla praktyków i ekspertów, aby spotkać się i wymienić wiedzą, poznać studia przypadku kampanii marketingowych oraz networkować w sprzyjającym środowisku – mówi Jakub Zając, bloger, zwycięzca Bloga Roku, współtwórca bloga fashionable.com.pl.
W ramach spotkania uczestnicy wysłuchają prelekcji i paneli dyskusyjnych oraz wezmą udział w networkingu biznesowym. Marketing Day to wydarzenie, na którym oprócz wiedzy, istotnym czynnikiem są indywidualnie 15-minutowe spotkania 1:1 pomiędzy uczestnikami konferencji. Jest to sprawdzony format, który umożliwi każdemu z gości wymianę doświadczeń i nawiązanie relacji z wyselekcjonowaną grupą uczestników wydarzenia. Bilety na wydarzenie i dodatkowe informacje dostępne są na stronie internetowej Marketing Day.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing