Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Upoluj bilet!

Chcesz dowiedzieć się, co działa w wideo marketingu? Sprawdź, jak zdobyć darmową wejściówkę na IAB HowTo: Highway to Sound & Vision.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

#InfluLAB Toffiecrisp: Jak pracować z pokoleniem Zet i Alfa na TikToku

#InfluLAB Toffiecrisp: Jak pracować z pokoleniem Zet i Alfa na TikToku
W szóstym odcinku #InfluLAB Marta Polakow-Stepanow rozmawia z Tomaszem Berlakiem, twórcą internetowym znanym pod nazwą Toffiecrisp. Czy każda marka powinna pracować z TikTokerami? Sprawdź.
O autorze
1 min czytania 2025-02-19

Dlaczego agencje lub klienci powinni mieć jedną osobę tylko do pracy na TikToku? Co lubią Alfy? Dlaczego na TikToku brand equity marki trzeba czasami schować do kieszeni i złapać marketingowy luz? O tym wszystkim (i nie tylko) rozmawiamy z Toffiecrisp w ramach podcastu #InfluLAB.

Czy każda marka powinna działać na TikToku

Nie każda marka od razu odnajdzie się na TikToku, ale każda może znaleźć tam swoje miejsce – pod warunkiem, że dostosuje się do formatu i dynamiki platformy.

– 80% użytkowników przychodzi tu dla rozrywki. Jeśli widzą typową reklamę, od razu scrollują dalej – mówi Toffiecrisp.

Właśnie dlatego kluczowe jest subtelne wplatanie produktów w treści twórców, a nie tworzenie sztucznie wyglądających spotów reklamowych.

– Trendy na TikToku zmieniają się z tygodnia na tydzień. Warto mieć w firmie osobę, która będzie na bieżąco śledzić nowości – mówi twórca.

Marki, które chcą odnaleźć się w tym środowisku, powinny zatrudnić specjalistę dedykowanego tylko TikTokowi lub współpracować z influencerami, którzy doskonale rozumieją mechanizmy platformy.

Marketingowy luz zamiast strategii wizerunkowej

Współpraca z influencerami na TikToku wymaga zaufania do twórców i… odrobiny luzu.

– Marketerzy muszą schować swoje brand equity do kieszeni i zdać się na flow twórcy – podkreśla Tofi.

Młodzi odbiorcy oczekują autentyczności i dynamicznego montażu, a nie dopracowanych w każdym detalu kampanii. Właśnie dlatego, najlepsze współprace powstają wtedy, gdy twórca ma swobodę działania i może dopasować przekaz do stylu swojej społeczności.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o współpracy z twórcami, trendach oraz przyszłości influencer marketingu na TikToku, przesłuchaj pełną rozmowę.

PS #InfluLAB Karol Paciorek: Twórcy i agencje powinni lepiej się słuchać 

PS2 #InfluLAB QCZAJ: dlaczego nie promuję alko 0%